کد خبر : 1964533 | 19 شهریور 1402 ساعت 23:02 | 20.8K بازدید | 5 دیدگاه

فن‌دایک پنالتی داد، خاکپو پنالتی گل کرد

شطرنج لیورپولی‌ها روی نقطه پنالتی (عکس)

کودی خاکپو با گل کردن پنالتی دقیقه 18 که خودش زمینه‌ساز آن بود اشتباه دقیقه 4 هم‌باشگاهی‌اش ویرژیل فن‌دایک را جبران کرد.

شطرنج لیورپولی‌ها روی نقطه پنالتی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از حساس‌ترین بازی‌های امشب دور انتخابی یورو 2026 تیم ملی هلند در خانه ایرلند به میدان رفت. تیم میزبان کار را طوفانی شروع کرد و در همان دقیقه 4 از روی نقطه پنالتی به گل رسید؛ هلندی‌ها این گل را در دقیقه 18 با یک پنالتی دیگر جبران کردند.

ویرژیل فن‌دایک در همان دقایق نخست کار در حین بلند شدن برای زدن ضربه سر مرتکب خطای هند شد؛ خطایی که در آن منطقه و لحظه از بازی نیازی به آن نبود. عرفان پلیتو، داور بوسنیایی دیدار، این صحنه را در میان اعتراض شدید هلندی‌ها پنالتی تشخیص داد.

1923240

آدام ایدا پنالتی ایرلند را برخلاف جهت حرکت دروازه‌بان هلند به گل اول بازی تبدیل کرد تا میزبان روی اشتباه مدافع باتجربه نارنجی پوشان پیش بیفتد. هلندی‌ها بعد از این گل جلو کشیدند و موفق شدند در دقیقه 18 از روی نقطه پنالتی کار را به تساوی بکشند.

کودی خاکپو، دیگر لیورپولی تیم هلند، با یک پاس در عمق زیبا دنزل دومفرایس را داخل محوطه جریمه صاحب موقعیت کرد؛ دروازه ایرلند برای جلوگیری از باز شدن دروازه تیمش مجبور به خطا روی مهاجم هلند شد تا داور بی‌درنگ در سوت خود به نشانه پنالتی بدمد.

1923239

کودی خاکپو که این حرکت را آغاز کرده بود پشت ضربه پنالتی ایستاد و آن را گل کرد تا دو لیورپولی تیم ملی هلند با دو پنالتی، سرنوشت دو گل ابتدایی بازی را تعیین کنند.

دیدگاه‌ها