کد خبر : 1964613 | 20 شهریور 1402 ساعت 09:59 | 23.1K بازدید | 2 دیدگاه

مدال طلا بر گردن شاگردان اسپرا؛

قابل پیش‌بینی: تیم ملی والیبال آمریکا قهرمان شد

تیم ملی والیبال آمریکا قهرمان مسابقات والیبال آمریکای شمالی شد.

قابل پیش‌بینی: تیم ملی والیبال آمریکا قهرمان شد

به گزارش "ورزش سه"، در روز آخر از مسابقات والیبال آمریکای شمالی موسوم به نورسکا تیم های آمریکا و کانادا در شهر چارلستون آمریکا به مصاف هم رفتند که تیم قدرتمند آمریکا توانست با نتیجه سه بر صفر بر حریف خود پیروز شود‌ و عنوان قهرمانی را به دست بیاورند.

در این مسابقه شاگردان جان اسپرا در تیم آمریکا ست های مسابقه را با نتایج ۲۵ بر ۲۰، ۲۵ بر ۱۴ و ۲۵ بر ۲۲ پیروز شدند تا دهمین قهرمانی خود را در این تورنمنت که امتیاز رنکینگی نیز داشت به دست بیاورد.

متئو اندرسون قطر پاسور تیم ملی والیبال آمریکا با کسب شانزده پوئن امتیاز آورترین بازیکن فینال بود و در تیم ملی والیبال کانادا هم استفن تیموتی مار با دوازده امتیاز بهترین بازیکن شد.

1923407

میکا کریستینسون پاسور تیم ملی والیبال آمریکا هم عنوان ارزشمندترین بازیکن مسابقات را به خود اختصاص داد و ستاره مسابقات شد.

آمریکایی ها که با تمام توان در این مسابقات شرکت کرده بودند حالا با روحیه مضاعف به مسابقات انتخابی المپیک خواهند رفت تا بتوانند سهمیه مستقیم المپیک را به‌ دست بیاورند.

گفتنی است کوبا از رقیبان تیم ملی والیبال ایران در رنکینگ فدراسیون جهانی والیبال هم در دیدار رده بندی توانست با نتیجه سه بر یک از سد دومنیکن بگذرد و عنوان سومی مسابقات را به‌دست بیاورد.

دیدگاه‌ها