کد خبر : 1964738 | 20 شهریور 1402 ساعت 19:06 | 56.2K بازدید | 72 دیدگاه

استفاده از پول عربستان برای ضربه زدن به پرز

لیورپول آماده جنگ: بزرگترین هایجک تاریخ در راه است!

سایت اتلتیک در ادعایی بزرگ می‌گوید لیورپول قصد دارد از محمد صلاح برای دور کردن کیلیان امباپه از رئال و به خدمت گرفتن ستاره فرانسوی استفاده کند.

لیورپول آماده جنگ: بزرگترین هایجک تاریخ در راه است!

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد کیلیان امباپه با پاری سن ژرمن در انتهای فصل جاری به پایان می‌رسد و او بازیکن آزاد خواهد شد. کمتر کسی باقی مانده که نداند رئال مادرید این ستاره فرانسوی را هدف گرفته و مدت‌ها است برای جذب او برنامه‌ریزی می‌کند. اما لیورپول هم به امباپه بی‌علاقه نیست و مترصد فرصتی است تا بخت خود را در این بازی بزرگ بیازماید.

امباپه امسال تابستان در جنگی تمام‌عیار با پی‌اس‌جی وارد شد چرا که حاضر نبود قراردادش را تمدید کند و به باشگاه اعلام کرد سال آینده هم از امکان تمدید خودکار قرارداد استفاده نخواهد کرد. در نهایت بدون اینکه امباپه کوتاه بیاید بین او و باشگاه صلح موقت برگزار شد تا او در شروع فصل برای پی‌اس‌جی به میدان برود.

1923638

از سوی دیگر لیورپول با اینکه امسال تابستان با پیشنهادهای بزرگ الاتحاد عربستان برای جذب صلاح مواجه بود با تمام قوا ایستادگی کرد و با اینکه قرارداد ستاره مصری تابستان دو سال دیگر به پایان می‌رسد حاضر به فروش او نشد.

سایت اتلتیک امروز در گزارشی نوشت لیورپول به خوبی می‌داند که حفظ محمد صلاح در تابستان آینده بسیار دشوار خواهد بود. به خصوص با توجه به اینکه صلاح با قرمزها تا تابستان 2025 قرارداد دارد. پس لیورپول می‌داند که به احتمال زیاد تابستان آینده نمی‌تواند مثل امسال در مقابل پیشنهادهای عربستانی مقاومت کند و بهتر است صلاح را به فروش برساند تا سال 2025 او را به رایگان از دست ندهد.

1923637

ادعای بزرگ این سایت این است که لیورپول با پولی که از فروش صلاح به باشگاه‌های عربستانی به دست خواهد آورد برای هایجک کیلیان امباپه از رئال مادرید استفاده خواهد کرد. لیورپول امسال هم نیم‌نگاهی به امباپه داشت ولی به نظر می‌رسید با توجه به وضعیت مالی‌اش از ورود به مسابقه با رئال منصرف شد. اما اگر قرمزهای آنفیلد تابستان آینده مبلغ قابل توجهی از الاتحاد یا دیگر باشگاه‌های عربستان به دست بیاورند می‌توانند به جنگ فلورنتینو پرز بروند.

دیدگاه‌ها