کد خبر : 1964769 | 20 شهریور 1402 ساعت 22:11 | 39.1K بازدید | 28 دیدگاه

فن‌خال شایعات را تایید کرد

نامزد هدایت آلمان هستم، ولی بعید است خارجی بگیرند!

لوئیس فن‌خال تایید کرد که به نشستن روی نیمکت تیم ملی آلمان نزدیک بوده اما بعید می‌داند آلمانی‌ها با نشستن یک مربی خارجی روی نیمکت تیم ملی‌شان کنار بیایند.

نامزد هدایت آلمان هستم، ولی بعید است خارجی بگیرند!

به گزارش "ورزش سه"، لوئیس فن‌خال که دیروز در گفتگویی کوتاه به صورت تلویحی تایید کرده بود که از نامزدهای هدایت آلمان پس از اخراج هانسی فلیک است امروز در مصاحبه‌ای با اسکای به صراحت این موضوع را تایید کرد.

تیم ملی آلمان بعد از اخراج هانسی فلیک، رودی فولر را به عنوان مربی موقت بالای سر خود می‌بیند. فولر امروز در نشست خبری خود تاکید کرد که تنها برای یک مسابقه، بازی دوستانه فردا مقابل فرانسه، روی نیمکت مانشافت می‌نشیند و به زودی سرمربی جدید آلمان انتخاب خواهد شد.

1923739

شبکه اسکای آلمان امروز به سراغ لوئیس فن‌خال رفت تا واقعیت درباره شایعات نامزد شدن این مربی هلندی برای هدایت تیم ملی این کشور را جویا شود. فن‌خال در این مصاحبه گفت: "اینکه من برای پست سرمربی‌گری آلمان نامزد شده‌ام باعث افتخار است. ولی تا حالا هیچ خارجی‌ای روی نیمکت آلمان ننشسته."

شبکه اسکای آلمان در گزارش خود متذکر شد که فدراسیون فوتبال این کشور مذاکرات با این مربی هلندی 72ساله را آغاز کرده ولی در همین حال مذاکره با چند نامزد دیگر جریان دارد. این شبکه می‌گوید یولیان ناگلزمان همچنان از بیشترین شانس برای هدایت آلمان برخوردار است.

دیدگاه‌ها