کد خبر : 1964888 | 21 شهریور 1402 ساعت 10:18 | 36.5K بازدید | 23 دیدگاه

قهرمانی‌ اروپا؛

چشم امید والیبال ایران به قهرمان جهان!

حساس‌ترین بازی مرحله نیمه‌نهایی قهرمانی اروپا امشب برگزار می‌شود.

چشم امید والیبال ایران به قهرمان جهان!

به گزارش "ورزش سه"، امشب شهر باری یک بازی حساس را به خود خواهد دید و تیم میزبان یعنی ایتالیا باید برابر هلند قرار بگیرد.

ایتالیایی‌ها که یک تیم بی‌نقص در این دوره از مسابقات بوده‌اند، با داشتن یک پاسور‌ با تجربه همانند سیمونه جیانلی و تمام‌کنندگانی همچون یوری رومانو، دنیل لاویا و الکساندر میکیلیتو و توپ‌گیر خوبی مانند فابیو بالاسو و از همه مهمتر حضور پرشور هواداران خود که سالن بیش از ظرفیت پر کرده‌اند، می‌خواهند برای هشتمین بار عنوان قهرمانی را در کشور خود به دست بیاورند و هلند را در مرحله یک چهارم نهایی شکست دهند.

از طرف دیگر هلندی‌ها که رقیب ایران در رنکینگ فدراسیون جهانی والیبال هستند با نیمیر عبدالعزیز ستاره خود‌ یکی از بهترین بازیکنان جهان محسوب می‌شود، همچنان رویاپردازی می‌کنند.

آخرین حضور هلند در بین چهار برتر اروپا تیم به سال ۱۹۹۷ برمی‌گردد که این تیم قهرمان المپیک ۱۹۹۶ توانست قهرمان اروپا شود و از آن زمان به بعد نتوانسته به مرحله نیمه‌نهایی صعود کند و امشب به دنبال طلسم‌شکنی خواهد بود.

تیم هلند برای آنکه جای خود را دوباره به ایران در رنکینگ جهانی ندهد نیازمند حداقل یک ست در مسابقه با ایتالیا خواهد بود و باید دید چه اتفاقی در این مسابقه حساس، که از سایت آنتن پخش مستقیم می‌شود، خواهد افتاد.

دیدگاه‌ها