کد خبر : 1964933 | 21 شهریور 1402 ساعت 13:30 | 34.4K بازدید | 23 دیدگاه

بازی برای رئال باورنکردنی است

نمی‌خواهم به روز خداحافظی از رئال فکر کنم

دنی کارواخال اطمینان دارد روز بازنشستگی‌اش از فوتبال و وداع با رئال مادرید، سخت‌ترین روز زندگی‌اش خواهد بود.

نمی‌خواهم به روز خداحافظی از رئال فکر کنم

به گزارش "ورزش سه"، دنی کارواخال محصول آکادمی رئال مادرید و کاپیتان سوم حال حاضر باشگاه است. او یک دوره قرضی عالی در لورکوزن داشت و از فصل 14-2013 که به رئال برگشت، دیگر جایگاه ثابت خود را از دست نداد. او یکی از بازماندگان تیم رویایی‌ای است که سه فصل متوالی فاتح لیگ قهرمانان شد. کارواخال با رئال پنج بار فاتح لیگ قهرمانان شده که برای خودش یک اتفاق باورنکردنی است.

1923894

او در مصاحبه با خورخه والدانو، اسطوره رئال، در مورد این رکورد فوق العاده در لیگ قهرمانان گفت: «این دیوانه‌کننده است و به نظر می‌رسد که تکرار آن غیرممکن باشد. من همیشه می‌گویم که به مرور زمان برای آنچه انجام داده‌ایم و در حال انجامش هستیم، ارزش بیشتری قائل خواهیم شد. گاهی اوقات با خودم به این فکر می‌کنم که چقدر به این رکورد افتخار می‌کنم و انگار در رویا زندگی می‌کنم. من احتمالاً بخشی از یکی از بهترین رئال‌مادریدهای تاریخ بودم، اگر نگوییم بهترین. دوست دارم روزی که رئال را ترک می‌کنم، به عنوان یکی از بهترین مدافعان کناری که تا به حال رئال داشته، به یاد آورده شوم.»

1913216

کارواخال در مورد آینده‌اش گفت: «من هنوز سال‌های بیشتری با رئال  قرارداد دارم و امیدوارم بتوانم در اینجا بازنشسته شوم. حضور در رئال مادرید بزرگترین اتفاق برای یک فوتبالیست است و فکر می‌کنم لحظه ترک باشگاه باید یکی از سخت‌ترین لحظات باشد و فعلا نمی‌خواهم به آن فکر کنم. رئال افتخار اسپانیا و ابعاد بزرگی‌اش غیرقابل‌وصف است. همه چیز بودن در رئال مادرید باورنکردنی است.»

دیدگاه‌ها