کد خبر : 1965056 | 21 شهریور 1402 ساعت 23:07 | 21.2K بازدید | 52 دیدگاه

پیشنهاد میلان؟ ان‌شاءالله سال آینده

طارمی: آه و ناله نمی‌کنیم، می‌رویم تا قهرمان شویم!

مهدی طارمی می‌گوید که تمام اعضای تیم ملی تلاش می‌کنند تا در جام ملت‌های آسیا به قهرمانی دست یابند.

طارمی: آه و ناله نمی‌کنیم، می‌رویم تا قهرمان شویم!

به گزارش "ورزش سه"، مهدی طارمی پس از دیدار برابر آنگولا و در جمع خبرنگاران گفت: خدا را شکر یک بازی خوب را از لحاظ تیمی و تاکتیکی انجام دادیم. بازی خیلی خوبی برای تیم ملی بود و توانستیم برنامه‌‌های تمرینی را نسبت به بازی قبل بهتر پیاده کنیم. در کل ۲ بازی خوب انجام دادیم و ان‌شاءالله برویم برای جام ملت‌های آسیا.

«سوالی که خیلی‌ها دوست دارند بپرسند، درباره لغو شدن انتقالت به تیم میلان است. درباره آن صحبت کن که سر و صدای زیادی بپا کرد»، طارمی در پاسخ به این سوال گفت: نمی‌شود خب، اگر می‌توانستم صحبت کنم که قطعا صحبت می‌‌کردم، متأسفانه عذرخواهی می‌کنم.

وی در مورد اینکه با حضور تیم‌های رقیبی مانند ژاپن، کره جنوبی و عربستان چه اتفاقی در جام ملت‌های آسیا رخ می‌دهد، گفت: فکر می‌کنم حدود 10 بازی است که شکست نخورده‌ایم و روز به روز بهتر می‌‌شویم. حریفان نیز کار خود را انجام داده و پروژه‌‌شان را به خوبی پیش می‌برند. به هر حال ایران قدرت آسیاست و تیم‌هایی مانند ژاپن، کره جنوبی، عربستان و استرالیا هستند. این داستان‌‌ها همیشه بوده و به یک بازی نیست. ما کار خودمان را می‌کنیم و بازی به بازی پیش می ‌رویم تا بتوانیم به توافق برسیم.

او درمورد اینکه انتقالش به میلان تمام شده بود اما چرا در نهایت این اتفاق نیفتاد، گفت: ان‌شاءالله سال آینده.

مهاجم تیم ملی درباره شانس قهرمانی در آسیا، گفت: شما شرایط را می‌بینید. اگر بخواهم درباره شرایطی که داریم صحبت کنم، فقط می‌شود غر زدن و آه و ناله. دعوای خود را بیرون می‌‌کنیم و اینجا فقط از گل و بلبل حرف می‌زنیم. خودتان همه چیز را از ما بهتر می‌دانید؛ از لحاظ هتل و هر چیزی که فکر کنید. همه چیز را بهتر از ما می‌دانید. یعنی اگر فقط آه و ناله کنیم، هیچ فایده‌ای ندارد. باید تمرکز خود را روی بازی‌‌ها بگذاریم. در جام ملت‌ها کیفیت چمن دیگر خوب است. برویم آنجا و تمرکزمان را روی بازی‌ها بگذاریم، ان‌شاءالله همه دست به دست هم بدهیم تا قهرمان شویم.

وی درمورد اینکه آیا توصیه‌‌ای برای بهتر شدن شرایط زمین ورزشگاه آزادی ندارد، گفت: من که هیچ. بزرگ‌تر از من صحبت کرده‌اند و به هیچ جا نرسیده است، من که بین آنها گم هستم.

او در پاسخ به این سوال که پرسپولیس چند روز دیگر باید در ورزشگاه آزادی با النصر بازی کند و آیا تا آن زمان وضعیت چمن بهتر می‌شود یا نه، گفت: من بازیکن تیم ملی هستم، رئیس مجموعه ورزشگاه آزادی را پیدا کنید و سوالاتتان را از او بپرسید. من فقط بازی می‌کنم و می ‌روم، چه باید بگویم؟ هرچه بگویم نیز تاثیر خاصی ندارد.

وی درمورد هم گروه شدن تیم‌های ایرانی با عربستانی‌ها، می‌گوید: بازی بعدی پورتو با استوریل پرتغال است! امیدوارم تیم‌های ایرانی مقابل همه حریفان آسیایی موفق باشند نه فقط عربستانی‌‌ها چون تیم‌های دیگر نیز هستند. امیدوارم موفق باشند و پس از سال‌ها یک تیم در فینال داشته باشیم و نماینده ما قهرمان آسیا شود.

او درباره حریف آفریقایی نیز گفت: آنگولا چند روز پیش در جام ملت‌های آفریقا بازی کرد و فکر می‌کنم تیم اصلیشان تقریبا تکمیل نبود. آنها تیمی هستند که محکم بازی می‌کنند و به عنوان یک تیم آفریقایی، همیشه جلوی آنها بازی کردن سخت است. ولی توانستیم کنترل کنیم و با اختلاف گل خوبی بازی را ببریم و در کل همه چیز خوب است.

طارمی در پایان گفت: من و همه بچه‌ها تمام تلاشمان را می‌کنیم تا قهرمان شویم تا دل مردم را شاد کنیم. تمام توانمان را می‌گذاریم تا دل مردم، و دل خانواده‌های خودمان شاد شود. به عنوان یک فوروارد تمام تلاشم را می‌کنم تا مثمر ثمر باشم. اگر آقای گل شوم چه بهتر ولی همینکه قهرمان شویم برای من کافی است.

دیدگاه‌ها