کد خبر : 1965126 | 22 شهریور 1402 ساعت 09:25 | 42.5K بازدید | 17 دیدگاه

این یک رهایی عاطفی کوچک بود

مولر: ممنون فولر، خسته نباشی هانسی

توماس مولر بازگشت درخشانی به تیم ملی فوتبال آلمان داشت.

مولر: ممنون فولر، خسته نباشی هانسی

به گزارش ورزش سه، کاپیتان باتجربه ژرمن‌ها که به عنوان بازیکن جانشین در فیفادی شهریور در اردوی آلمان حضور یافته بود، پس از ماجراها و اتفاقات بازی قبلی و شکست مقابل ژاپن تنها کسی بود که از سوی هواداران هو نشد.

او دیشب در ترکیب اصلی آلمان مقابل فرانسه قرار گرفت و گل اول بازی را به ثمر رساند. این بازیکن ۳۳ ساله در صحبت‌هایش پس از بازی در همان ابتدا سعی کرد به گرمی از هانسی فلیک، سرمربی سابق آلمان، تعریف کند. مولر گفت: ابتدا از هانسی و تیم مربیگری‌اش تشکر می‌کنم. تحمل این سریال منفی که خودمان هم مسئولش هستیم، برای هیچکدام‌مان آسان نبود اما باید از رودی فولر، هانس وولف و ساندرو واگنر تعریف کنم که در کوتاه مدت شرایط را عوض کردند و خود را به تیم ملی نزدیک کردند.

او با خوشحالی صحبت‌هایش را اینطور ادامه داد: ما تا پایان نمایش خوبی داشتیم، سختکوش بودیم و در لحظات مناسب به خودمان پاداش دادیم. واضح است که وقتی مقابل فرانسه پیروز می‌شوید، لذت‌بخش است و حس و حال خوبی دارد.

1924365

این قهرمان سابق جهان در سال ۲۰۱۴ به هم‌تیمی‌هایش این چنین هشدار داد: البته هیج احتیاجی به بزرگنمایی این پیروزی نداریم اما خب باید لذت هم ببریم. ما یک راه بلند و پر پیچ و خم در پیش داریم و خوشحالم که یک رهایی عاطفی کوچک را در این مسابقه به دست آوردیم تا با آمادگی بیشتری کارمان را برای مسابقات جام ملت‌های اروپا دوباره از نو آغاز کنیم.

۳۰۰ روز تا تورنمنتی که مولر به آن اشاره می‌کند، باقی مانده است و این تیم باید از فیفادی بعدی استفاده کند تا از سرخوشی به وجود آمده در دورتموند به نفع خود بهره‌ای ببرد. شاید تا آن زمان (دو بازی بعدی آلمان مقابل مکزیک و آمریکا) سرمربی جدیدی هم برای تیم ملی انتخاب شده باشد.

دیدگاه‌ها