کد خبر : 1965246 | 22 شهریور 1402 ساعت 17:57 | 90.5K بازدید | 69 دیدگاه

اوج وجدان کاری ستاره رئال: کارلتو هم باورش نمی‌شد!

حضور اورلین شوامنی که دیشب در دیدار دوستانه فرانسه و آلمان بازی کرده بود در تمرین امروز رئال مادرید تعجب آنچلوتی و رئالی‌ها را برانگیخت.

اوج وجدان کاری ستاره رئال: کارلتو هم باورش نمی‌شد!

به گزارش "ورزش سه"، اورلین شوامنی، ستاره فرانسوی رئال مادرید، چنان اخلاق حرفه‌ای و وجدان کاری‌ای دارد که حتی کادر فنی رئال را شگفت‌زده کرده است.

او دیشب در آلمان حضور داشت تا در ترکیب تیم ملی کشورش فرانسه در یک بازی دوستانه به مصاف آلمان برود. او که به عنوان بازیکن فیکس وارد زمین شده بود بازی خوبی را پشت سر گذاشت، ولی به محض تمام شدن مسابقه یکراست از سیگنال ایدونا پارک به مادرید رفت و امروز خودش را به مجموعه والده‌بباس معرفی کرد.

این در حالی است که به دلیل حضور او در بازی ملی دیشب به شوامنی اجازه داده شده بود بعد از دو روز استراحت به تمرینات رئال ملحق شود. ستاره فرانسوی امروز به تمرین‌های باشگاهش اضافه شد و در سالن به بدنسازی پرداخت.

1924607

بازیکنان رئال که امروز در اختیار آنچلوتی بودند مثل روزهای گذشته در کنار چندین بازیکن جوان از کاستیا به تمرین مشغول شدند. در واقع تنها بازیکن ملی‌پوش رئال که در تمرین امروز حضور داشت اورلین شوامنی بود.

بقیه بازیکنان ملی‌پوش روز یکشنبه به والده‌بباس برمی‌گردند، چرا که آنچلوتی به آنها اجازه داده تا روز یکشنبه در مرخصی باشند و استراحت کنند.

وینیسیوس جونیور و آردا گولر، دو ستاره مصدوم رئال، همچنان دوران ریکاوری را پشت سر گذاشته و امروز به صورت جداگانه و زیر نظر فیزیوتراپ‌های باشگاه تمرین کردند.

دیدگاه‌ها