کد خبر : 1965321 | 23 شهریور 1402 ساعت 00:22 | 11.7K بازدید | 3 دیدگاه

گروسو در آستانه قبول هدایت لیون

قاتل سابق فرانسوی‌ها در نقش ناجی برمی‌گردد!

باشگاه لیون با فابیو گروسو برای هدایت تیم فوتبال این باشگاه به توافق دست یافته است.

قاتل سابق فرانسوی‌ها در نقش ناجی برمی‌گردد!

به گزارش "ورزش سه"، لیون پس از شروع فاجعه بار در لیگ یک فرانسه به همکاری‌اش با لوران بلان خاتمه داد تا خیلی زود برای پیدا کردن سرمربی جدید دست به کار شود. این باشگاه با فابیو گروسو برای این مهم به توافق دست یافته و به زودی قرارداد همکاری طرفین امضا خواهد شد.

از جنارو گتوسو به عنوان گزینه مورد نظر لیونی‌ها یاد می‌شد اما مذاکره طرفین به سرانجام نرسید تا تیم آخر جدول رده بندی لیگ یک فرانسه سراغ یک مربی ایتالیایی دیگر به نام فابیو گروسو برود.

ملی پوش سابق فوتبال ایتالیا سابقه پوشیدن پیراهن لیون در دوران بازی‌اش را دارد؛ او در فاصله 2007 تا 2009 در این تیم حضور داشت و به واسطه گل کردن پنالتی آخر و منجر به قهرمانی ایتالیا مقابل فرانسه در جام جهانی 2006 چهره منفوری نزد فرانسوی‌ها به حساب می‌آید.

1924747

گروسو در سال 2012 از فوتبال خداحافظی کرد و یک سال بعد به عنوان سرمربی آکادمی جوانان یوونتوس فعالیت جدیدش را شروع کرد. باری، ورونا، برشا، اف سی سیون سوئیس و  فروزینونه تیم‌هایی هستند که گروسو تا کنون در آنها مربیگری کرده است.

گروسو با کسب عنوان قهرمانی سری B یک صعود شیرین با فروزینونه رقم زد اما تابستان امسال از این تیم جدا شد تا چالش‌های بزرگتری را دنبال کند. او حالا ماموریت دارد تا لیون را از قعر جدول لیگ یک فرانسه جدا شود و دوباره به یک مدعی تبدیل کند.

دیدگاه‌ها