کد خبر : 1965519 | 23 شهریور 1402 ساعت 21:52 | 40K بازدید | 28 دیدگاه

عاشق بایرن بود ولی تا 5 سال در انگلیس ماندگار شد!

ژوائو پالینیا تنها چند هفته بعد از آنکه فولام انتقال رویایی‌اش به بایرن را خراب کرد، قراردادش را با این باشگاه تا 2028 تمدید کرد.

عاشق بایرن بود ولی تا 5 سال در انگلیس ماندگار شد!

به گزارش "ورزش سه"، فولام رسما اعلام کرد قراردادش با ژوائو پالینیا را تا سال 2028 تمدید کرده است. در قرارداد او بندی وجود دارد که فولام می‌تواند به صورت اتوماتیک قرارداد را یک سال دیگر هم تمدید کند.

اما ماجرای فولام و پالینیا یک ماجرای تمدید قرارداد معمولی نیست. ژوائو امسال تابستان در آستانه پیوستن به یکی از بزرگان اروپا بود و درحالی‌که همه چیز آماده پیوستن او به بایرن مونیخ بود در آخرین لحظه متوجه شد باید به فولام برگردد.

این ملی‌پوش پرتغالی حتی به شهر مونیخ سفر کرده و در تمرین بایرن مونیخ حاضر شده و آماده بود تا مقابل دوربین‌های عکاسی قرار بگیرد و به عنوان بازیکن بایرن عکس بگیرد. اما فولام که به بایرن گفته بود تنها در صورتی با انتقال پالینیا موافقت می‌کند که بتواند جانشینش را جذب کند، در آخرین لحظه اعلام کرد این ستاره پرتغالی باید به انگلیس برگردد.

1925138

اشتیاق پالینیا برای ملحق شدن به بایرن باعث شده بود هواداران فولام از او دلخوری داشته باشند. اما مارکو سیلوا، سرمربی این تیم، در آستانه تمدید قرارداد با او به هواداران گفت هر چه در تابستان رخ داده تمام شده و هواداران باید پشت سر باشگاه و یکی از بهترین بازیکنانشان بایستند.

پالینیا امروز قرارداد جدیدش را امضا کرد اما لبخند محوی که روی صورت او دیده می‌شود از همین حالا برخی هواداران را دلخور کرده و آنها در شبکه‌های اجتماعی می‌گویند بعید است دل این ستاره پرتغالی با فولام صاف شده باشد.

دیدگاه‌ها