کد خبر : 1965615 | 24 شهریور 1402 ساعت 13:10 | 54.3K بازدید | 14 دیدگاه

گرت بیل بالاخره به آرزوی بزرگش رسید! (عکس)

گرت بیل، ستاره سابق رئال مادرید، حالا به بازیکنی حرفه‌ای در بازی ویدیویی معروف گلف تبدیل شده است.

گرت بیل بالاخره به آرزوی بزرگش رسید! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، همه فوتبال‌دوستان از علاقه بی‌حد و اندازه بیل به بازی گلف علاقه دارند، علاقه‌ای که حتی در دوران فوتبالش هم به صورت جدی دنبال می‌کرد. 

این بازیکن پس از پایان رقابت‌های جام جهانی 2022 قطر اعلام کرد که از دنیای فوتبال خداحافظی می‌کند و همین باعث شد که زمان بیشتری یرای سپری کردن در زمین گلف و پرداختن به ورزش مورد علاقه‌اش داشته باشد. 

اما حالا او به یکی از آرزوهایش رسیده و به چهره اصلی بازی ویدیویی معروف و پر طرفدار گلف‌بازان تبدیل شده است. این بازی پی جی ای تور نام دارد و از این پس بیل هم در بین بازیکنان حرفه‌ای آن دیده می‌شود. 

1925323

صفحه رسمی این بازی در شبکه‌های اجتماعی تصاویری منتشر کرد که بیل را در حال اسکن دقیق چهره برای طراحی شخصیتش در پی جی ای تور نشان می‌داد و بسیاری از کاربران در شبکه‌های اجتماعی با دیدن این تصاویر مدعی شدند که او بالاخره به آرزوی بزرگش در دنیای گلف رسیده است. 

پیش از این بسیاری از هواداران رئال مادرید از این ستاره ولزی به دلیل علاقه بیش از حد به گلف ناراحت و عصبانی بودند و باور داشتند که او اهمیت و ارزش بیشتری برای این ورزش قائل است، تا این که به فکر کمک به باشگاهش باشد.

دیدگاه‌ها