کد خبر : 1965650 | 24 شهریور 1402 ساعت 16:49 | 29.2K بازدید | 11 دیدگاه

درستکار: این کشتی حیثیتی است، مردم دعا کنند

نتیجه یزدانی روی تیم فرنگی هم تاثیر دارد!

پژمان درستکار اعتقاد دارد نتیجه کشتی حسن یزدانی با تیلور روی سایر اعضای تیم ملی و حتی تیم ملی کشتی فرنگی هم تاثیرگذار است!

نتیجه یزدانی روی تیم فرنگی هم تاثیر دارد!

به گزارش "ورزش سه"، پژمان درستکار، سرمربی تیم ملی کشتی آزاد ایران عصر امروز و دقایقی قبل از قرعه کشی مسابقات جهانی در صربستان در رابطه با وضعیت آزادکاران به صحبت پرداخت. 

او وضعیت تمامی نفرات را ایده آل توصیف کرد و گفت: خدا را شکر وضعیت بدنی و روحی بچه ها خوب است. شرایط وزنی شان هم ایده آل است. 4 وزن اول فردا برگزار می شود و امیرمحمد یزدانی، حسن یزدانی، رضا اطری و امیرحسین زارع قرار است روی تشک بروند. 

درستکار در خصوص شرایط حسن یزدانی گفت: حسن هم به لحاظ بدنی و هم روحی و روانی و هم عزم و اراده ای که دارد از سال قبل خیلی شرایطش بهتر است. او صبح امروز استراحت کرده و عصر هم یک نرمش سبک خواهد داشت. 

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد در خصوص تاثیر نتیجه کشتی حسن یزدانی و تیلور روی سایر اعضای تیم عنوان کرد: قطعا تاثیرگذار است. این کشتی حیثیتی است و برای مردم ما حساسیت های خاص خودش را دارد. از آن ها می خواهم که برای حسن دعا کنند. نتیجه کشتی گیری مثل حسن یزدانی می تواند روی سایر اعضای تیم و حتی تیم ملی کشتی فرنگی هم تاثیرگذار باشد. انشالله اینقدر حسن باصلابت باشد که که هم تیم آزاد و هم فرنگی ما بتوانند بهترین نتیجه را بگیرند.

دیدگاه‌ها