کد خبر : 1965940 | 26 شهریور 1402 ساعت 03:41 | 22.7K بازدید | 3 دیدگاه

باشگاه آزمون، تیم محبوب فوق‌ستاره الهلال!

الکساندر میتروویچ صربستانی، مهاجم تیم فوتبال الهلال، پس از پیروزی بزرگ تیمش مقابل الریاض در لیگ حرفه‌ای روشن، اظهارات داغی داشت.

باشگاه آزمون، تیم محبوب فوق‌ستاره الهلال!

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال الهلال در دیدار خود از چارچوب ششمین هفته لیگ حرفه‌ای روشن عربستان سعودی با نتیجه شش بر یک مقابل میهمان خود ریاض به پیروزی رسید. الهلال با این نتیجه امتیازات خود را به 16 رساند و در رده نخست جدول رده بندی لیگ روشن عربستان قرار گرفت.

میتروویچ پس از این پیروزی در اظهاراتی برای روزنامه گاتزتا دلو اسپورت گفت: "من به ولاهوویچ انتقال به عربستان سعودی را توصیه کردم، اما صادقانه می‌گویم. او اکنون در یوونتوس خوشحال است و از اینکه یکی از بزرگترین و قوی‌ترین مهاجمان اروپا است خوشحال است. رابطه من با او خوب است. او فصل را خوب شروع کرده و بازیکنی است که می‌تواند هر فصل در لیگ 25 گل بزند. ولاوویچ مهاجمی است مانند سایر مهاجمان که نیاز به حضور مداوم در تعداد زیادی بازی دارد و نیاز به حمایت هم تیمی‌های خود در زمین با پاس‌ها و سانترها دارد."

1926056

انتقال به لیگ ایتالیا، سوال دیگری بود که از میتروویچ پرسیده شد: «در زندگی و فوتبال نمی‌توان گفت در آینده چه اتفاقی می‌افتد، در گذشته به لیگ ایتالیا نزدیک بودم، اکنون در الهلال خوشحالم و می‌خواهم برای نوشتن تاریخ در عربستان سعودی اینجا باشم. اما من لیگ ایتالیا را دنبال می‌کنم و از رم حمایت می‌کنم.»

دیدگاه‌ها