کد خبر : 1965988 | 26 شهریور 1402 ساعت 10:36 | 36.5K بازدید | 12 دیدگاه

جادوگری که یک تیم ترسناک والیبال ساخت

تیم ملی والیبال لهستان حالا حلقه گمشده خود را پیدا کرده است.

جادوگری که یک تیم ترسناک والیبال ساخت

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی والیبال لهستان که چند سالی پس از ویتال هاینن به دنبال یک مربی شش دانگ می‌گشت بالاخره با جذب نیکولا گربیچ سرمربی صربستانی حلقه گمشده خود را پیدا کرده است. او حالا با داشتن دو تیم کامل در همه پست ها لهستان را به یک تیم کاملا ترسناک تبدیل کرده است که همه تیم ها را لب تیغ رد می‌کند.

نیکولا گربیچ که در زمان بازیگری نیز بازیکن بزرگی بوده و با تیم یوگسلاوی قهرمان المپیک سیدنی شده است، با شناخت خوبی که از ستاره ها دارد توانسته به خوبی آنها را در تیم ملی لهستان مدیریت کند و بازیکنانی چون ویلفردو لئون که چند سالی با افت روبه رو شده بود را به اوج بازگرداند.

1926166

حالا نیکولا گربیچ سرمربی تیم ملی والیبال لهستان علاوه بر قهرمانی در لیگ ملتهای والیبال برای اولین بار عنوان قهرمانی اروپا را پس از چهارده سال برای لهستانی ها به ارمغان آورده است و اگر او بتواند با این تیم عنوان قهرمانی المپیک را به دست بیاورد، به یک اسطوره در کشور لهستان‌ تبدیل خواهد شد؛ جایی که والیبال ورزش اول این کشور است و گربیچ توانسته طلسم های زیادی را در آنجا بشکند.

او حالا پس از چند روز استراحت تیمش را برای انتخابی المپیک آماده خواهد کرد، تا با کسب سهمیه مستقیم خیال خودش را از حضور در المپیک راحت کند. گربیچ در بازی گرفتن از تمامی بازیکنان خود استاد به تمام معنا است و در قهرمانی اروپا با همین شیوه تیمش را قهرمانی کرد و احتمالا در انتخابی المپیک هم از همین روش استفاده کند.

1926167

دیدگاه‌ها