کد خبر : 1966235 | 27 شهریور 1402 ساعت 10:50 | 59K بازدید | 0 دیدگاه

اشتباه بزرگ پی‌اس‌جی: فوق ستاره رئال پرید!

پاری سن ژرمن فرصت جذب جود بلینگام، ستاره انگلیسی رئال مادرید، را در تابستان گذشته رد کرده است.

اشتباه بزرگ پی‌اس‌جی: فوق ستاره رئال پرید!

به گزارش "ورزش سه"، بلینگام نمایش درخشانی در ترکیب بروسیا دورتموند داشت و توجه بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی را به خود جلب کرد. 

لیورپول یکی از مشتریان جدی این ستاره انگلیسی بود اما مبلغ بالای مدنظر دورتموند برای فروش او باعث شد که آنها از کورس رقابت برای به خدمت گرفتن او کناره‌گیری کنند و فرصت را به دیگر باشگاه‌ها بدهند. 

در نهایت رقابت اصلی بین رئال مادرید و منچسترسیتی بود که این بازیکن تصمیم گرفت راهی سانتیاگو برنابئو شود و از همان دیدار اول همان به یکی از ستاره‌های درخشان این تیم تبدیل شد که حالا محبوبیت خاصی در نزد هواداران رئال دارد. 

1921059

اما حالا روزنامه فرانسوی لوپاریزین ادعای جالبی را درباره او مطرح کرده است. این روزنامه خبر داده که او در تابستان سال گذشته به پاری سن ژرمن پیشنهاد شده بود اما مدیران این باشگاه فرصت جذب او را از دست دادند. 

لوئیس کامپوس، مدیر ورزشی پی اس جی، با بررسی شرایط به این نتیجه رسید که آنها نیازی به تلاش برای جذب بلینگام ندارند و به همین دلیل اقدامی برای انتقال او به پارک دو پرنس نکرد. 

او معتقد بود که وارن امری گزینه بسیار بهتری برای پاری سن ژرمن است. این بازیکن 17 ساله در تمامی پنج دیدار تیمش در این فصل برای آنها به میدان رفته تا مشخص شود که پی اس جی به او باور خاصی دارد اما شاید آنها از این که فرصت جذب بلینگام را رد کردند هم پشیمان باشند.

دیدگاه‌ها