کد خبر : 1966315 | 27 شهریور 1402 ساعت 17:42 | 26.6K بازدید | 12 دیدگاه

راه‌حل مشکل بایرن: از مدافع، هافبک درنمی‌آید!

درحالیکه درگیری بین جاشیوا کیمیش و توماس توخل در بایرن مونیخ جنجالی شده، میشائیل بالاک می‌گوید این مشکل با تغییر پست ستاره آلمانی بایرن، قابل حل است.

راه‌حل مشکل بایرن: از مدافع، هافبک درنمی‌آید!

به گزارش "ورزش سه"، میشائیل بالاک، ستاره سابق بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان، می‌گوید بحرانی که اخیرا با درگیری بین جاشیوا کیمیش و سرمربی بایرن، توماس توخل، ایجاد شده با تغییر پست کیمیش حل می‌شود.

بالاک در صحبت‌هایش از کیمیش به عنوان ستاره‌ای در کلاس جهانی یاد کرد ولی گفت او در پست دفاع راست یک ستاره جهانی است و نه در خط میانی.

میشائیل بالاک که با نشریه آلمانی کیکر صحبت می‌کرد گفت: "جاشوا ثابت کرده این توان را دارد که در هر دو پست دفاع راست و خط میانی بازی کند. ولی من معتقدم او فقط در پست دفاع راست است که یکی از بهترین‌های دنیا و ستاره‌ای در کلاس جهانی است. گاهی اوقات کیمیش خودش دوست دارد در خط میانی بازی کند و گاهی هم ظاهرا توخل از او چنین خواسته‌ای دارد ولی او هر زمان که در خط میانی است باعث می‌شود بایرن از طرف حریفانش تهدید شود". 

کیمیش در آخرین بازی‌ای که هانسی فلیک روی نیمکت تیم ملی آلمان نشسته بود بعد از مدت‌ها به پست دفاع راست برگشت.

1926949

اما این ستاره 28ساله در بایرن مونیخ مدت‌ها است در پست هافبک دفاعی بازی می‌کند. توماس توخل از زمانی که سکان هدایت بایرن را به دست گرفته او را به این پست سنجاق کرده است.

در هفته‌های اخیر توخل چندین بار در صحبت‌هایش اعلام کرده که کیمیش را در خط میانی گزینه چندان مناسبی نمی‌داند. ستاره آلمانی که از این صحبت‌های سرمربی بایرن عصبانی بود در بازی این هفته تیم در بوندس‌لیگا واکنش نشان داد و بعد از تعویض شدن با توخل در کنار زمین درگیری‌ای داشت که بسیار خبرساز شد.

دیدگاه‌ها