کد خبر : 1966359 | 27 شهریور 1402 ساعت 20:22 | 16K بازدید | 39 دیدگاه

هشدار به بایرن: این یونایتد مار زخم خورده است!

هری کین در آستانه دیدار بایرن مونیخ و منچستریونایتد به هم‌تیمی‌هایش هشدار داد که نباید شیاطین سرخ را دست‌کم بگیرند.

هشدار به بایرن: این یونایتد مار زخم خورده است!

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ چهارشنبه شب اولین بازی خود در فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا را مقابل منچستریونایتد برگزار می‌‌کند. دیداری که خاطره فینال 99 را برای علاقه‌مندان فوتبال زنده می‌کند.

بایرن مونیخ امسال یک ستاره انگلیسی در ترکیب خود دارد؛ هری کین، کاپیتان تیم ملی انگلیس و ستاره سابق تاتنهام که امسال تابستان در قراردادی بزرگ راهی مونیخ شد تا پیراهن بایرن را به تن کند.

هری کین در آستانه این مسابقه در یک مصاحبه گفت دست‌کم گرفتن یونایتد با توجه به نتایج نه چندان خوب این تیم در هفته‌های اخیر برای بایرن اشتباهی مهلک خواهد بود. شیاطین سرخ این هفته در خانه خود مقابل برایتون 3-1 شکست خوردند تا فشارها بر اریک تن‌هاخ هلندی افزایش پیدا کند.

1927093

ستاره انگلیسی بایرن در صحبت‌هایش گفت: "بازی سختی در پیش است. این را می‌دانم که منچستریونایتد روزهای سختی را می‌گذراند ولی اتفاقا چنین تیم‌هایی همیشه خیلی خطرناک هستند چون می‌خواهند به نتایج ضعیف‌شان واکنش نشان بدهند و خودشان را ثابت کنند."

هری کین در ادامه گفت: "ما باید با آمادگی کامل به مصاف‌شان برویم و البته روی هواداران‌مان حساب می‌کنیم و انتظار داریم از دقیقه 1 تا 90 تشویق‌مان کنند. چمپیونزلیگ همیشه تورنمنت خاصی بوده و هست و من اولین بازی‌ام مقابل بایرن در چمپیونزلیگ را هیچوقت فراموش نمی‌کنم. امیدوارم در بازی چهارشنبه نتیجه خوبی بگیریم."

دیدگاه‌ها