کد خبر : 1966388 | 27 شهریور 1402 ساعت 21:53 | 15.3K بازدید | 14 دیدگاه

چلسی باید بترسد: ساده‌ترین بازی‌ها را خراب کردید!

بررسی برنامه لیگ برتر نشان می‌دهد چلسی که در حال حاضر در رتبه چهاردهم قرار دارد از ابتدای فصل تا امروز بین تیم‌های بزرگ ساده‌ترین بازی‌ها را داشته است.

چلسی باید بترسد: ساده‌ترین بازی‌ها را خراب کردید!

به گزارش "ورزش سه"، چلسی که سال گذشته فصلی کابوس‌وار را پشت سر گذاشت بعد از به خدمت گرفتن مائوریسیو پوچتینو به عنوان سرمربی در تابستان امسال انتظار داشت شرایط متفاوتی را در لیگ برتر تجربه کند.

اما اوضاع بر خلاف انتظار پیش رفت و شاگردان پوچتینو نتوانستند نمایش‌های قانع‌کننده‌ای داشته باشند و تا این لحظه در لیگ برتر تنها یک پیروزی به دست آورده‌اند.

چلسی در حال حاضر و در پایان هفته پنجم لیگ برتر در رتبه چهاردهم جدول قرار دارد و این در حالی است که بررسی اوپتا نشان می‌دهد بین تیم‌های بزرگ انگلیسی، چلسی تا این لحظه ساده‌ترین بازی‌ها را داشته است.

1927192

تنها پیروزی چلسی در این پنج هفته پیروزی مقابل لوتون‌تاون بود که امسال به لیگ برتر صعود کرده است. پیروزی راحتی که در استمفوردبریج به دست آمد.

شاگردان پوچتینو بعد از آن در خانه مقابل ناتینگهام فارست شکست خوردند و در خانه بورنموث متوقف شدند. دو تیمی که فصل گذشته برای بقا در لیگ برتر می‌جنگیدند. آبی‌های لندن در هفته دوم مقابل حریف همشهری‌شان وستهم با شکستی سنگین بدرقه شدند. آنها به دلیل یک پیروزی مقابل لوتون و تساوی با لیورپول در هفته اول در حال حاضر پنج امتیازی هستند و با منچسترسیتی صدرنشین 10 امتیاز فاصله دارند.

بر اساس مطالعه اوپتا که نتیجه آن را در جدول زیر مشاهده می‌کنید چلسی در بین کل تیم‌های لیگ برتر ساده‌ترین برنامه را در پنج هفته ابتدایی فصل داشته است. در این جدول امتیاز بالاتر به معنای مسیر ساده‌تر تیم است. چلسی با 69.6 امتیاز ساده‌ترین بازی‌ها را داشته و تاتنهام و منچسترسیتی در رتبه‌های بعدی هستند.

1927190

نکته جالب دیگر این است که لیورپول مسیر دشواری را در پیش داشته و منچسترسیتی با مسیری آسان به صدر جدول رسیده است. این می‌تواند برای پپ گواردیولا تا اندازه‌ای نگران کننده باشد.

دیدگاه‌ها