کد خبر : 1966486 | 28 شهریور 1402 ساعت 10:57 | 28.6K بازدید | 23 دیدگاه

ترس بزرگ در یونایتد: تن‌هاخ مافیا دارد!

مدیران منچستریونایتد از دخالت کیس فوس، مدیر برنامه اریک تن‌هاخ، در خریدهای این باشگاه به شدت نگران هستند.

ترس بزرگ در یونایتد: تن‌هاخ مافیا دارد!

به گزارش "ورزش سه"، تن‌هاخ از زمان حضورش روی نیمکت منچستریونایتد کنترل بخش‌های بسیاری را در دست گرفته و نظر مستقیمی روی روند جذب بازیکن توسط این باشگاه دارد. 

هرچند بسیاری معتقد هستند که او در پنجره نقل و انتقالات تابستانی نتوانست آنطور که دوست داشت خرید کند اما حالا روزنامه دیلی میل گزارشی را منتشر کرده که نشان از روابط و شرایط خاص او برای جذب بازیکنان جدید دارد. 

این روزنامه انگلیسی فاش کرده که آژانس نقل و انتقالاتی متعلق به مدیر برنامه این بازیکن به مرجع اصلی مذاکره و تلاش برای جذب بازیکنان در منچستریونایتد تبدیل شده و حتی توصیه‌های غیر رسمی را هم به آنها ارائه می‌کند. 

1916080

نکته عجیب اینجاست که نایجل، پسر تن‌هاخ، هم در حال حاضر به عنوان آنالیزور و کارشناس برای این آژانس نقل و انتقالاتی کار می‌کند و همین موضوع گمانه‌زنی درباره ارتباط غیرعادی او با آنها را افزایش داده است. 

این موضوع باعث شده که سایر مدیر برنامه‌ها انتقاداتی را نزد مدیران یونایتد انجام دهند و مدعی شوند که دخالت فوس باعث شده که آنها فرصت معرفی بازیکنان خودشان به این باشگاه را نداشته باشند و همین نگرانی‌ها را در این باشگاه افزایش داده است. 

آنتونی، لیساندرو مارتینز، آندره اونانا و سفیان امرابط در بین بازیکنانی هستند که این آژانس به صورت مستقیم در انتقال آنها به اولدترافورد نقش داشته است.

دیدگاه‌ها