کد خبر : 1966561 | 28 شهریور 1402 ساعت 15:45 | 24.4K بازدید | 10 دیدگاه

رئیس اتلتیکو مادرید:

ما یک حساب تسویه نشده با چمپیونزلیگ داریم

انریکه سرزو معتقد است اتلتیکو تیمی برای رقابت در لیگ قهرمانان و حتی فتح آن در اختیار دارد.

ما یک حساب تسویه نشده با چمپیونزلیگ داریم

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکو امشب در اولین بازی دور گروهی لیگ قهرمانان برابر لاتزیو در رم به میدان خواهد رفت. اتلتیکو شروع خوبی در فصل جاری نداشته و پس از شکست سنگین 3-0 برابر والنسیا به این بازی رسیده است. اتلتیکو در سال‌های 2014 و 2016 به فینال لیگ قهرمانان رسیده و هر دو را به رئال باخته است.

1927532

انریکه سرزو در مورد شرایط اتلتیکو گفت: «من تیم را در وضعیت خیلی خوبی می‌بینم. ما مصدومانی داریم، اما در این مقطع از فصل مصدومیت‌ها عملا غیرقابل اجتناب است. در مورد بازی، ما تیمی داریم که واقعا می‌تواند و باید برنده شود و در نهایت نیز از گروه بالا برود.»

رئیس اتلتیکو ادامه داد: «بدون شک، باخت 3-0 به معنای این است که روز بازی با والنسیا اصلا خوب نبودیم اما ما واقعا تیم خوبی داریم و چنین شکست‌هایی گاهی در طول یک فصل اتفاق می‌افتند ولی امیدوارم برابر لاتزیو واکنش خوبی نشان دهیم. ما به سیمئونه ایمان کامل داریم.»

1917315

اهداف تیم در لالیگا و لیگ قهرمانان: «این یازدهمین دوره متوالی است که ما در لیگ قهرمانان هستیم، درست است؟ معتقدم این بسیار مهم است که یک تیم برای چند سال متوالی همیشه در لیگ قهرمانان حاضر باشد. هدف ما در لیگ کسب رتبه سوم نیست. هدف قهرمانی است و اگر نشد، بین سه تیم قرار بگیریم. 

در چمپیونزلیگ کاری که ما سعی می‌کنیم انجام دهیم این است که حداقل به یک چهارم نهایی برسیم و از تکرار ناکامی فصل قبل جلوگیری کنیم. ما حسابی تسویه نشده با لیگ قهرمانان داریم و مرحله به مرحله پیش خواهیم رفت. اگر شرایط مهیا شود، برای قهرمانی هم شانس خواهیم داشت.»

دیدگاه‌ها