کد خبر : 1966593 | 28 شهریور 1402 ساعت 18:39 | 11K بازدید | 52 دیدگاه

آرتتا: چند سال نبودیم ولی CL خانه ماست!

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، در نشست خبری پیش از بازی با آینهوون گفت از بازگشت توپچی‌ها به چمپیونزلیگ بسیار خوشحال است.

آرتتا: چند سال نبودیم ولی CL خانه ماست!

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال بعد از مدتها به لیگ قهرمان اروپا بازگشته و فردا شب در خانه‌اش، استادیوم امارات، میزبان آیندهوون هلند خواهد بود.

شاگردان میکل آرتتا فصل گذشته یکی از بهترینهای لیگ برتر بودند و تا هفته‌های پایانی به نظر می‌رسید قهرمانی مال آنها است. با اینکه توپچی‌ها در نهایت در کورس قهرمانی از منچسترسیتی جا ماندند ولی با کسب رتبه دوم با شایستگی جواز حضور در لیگ قهرمانان را به دست آوردند.

1927728

آرتتا امروز در نشست خبری خود به سوال خبرنگاران درباره غیبت مارتینلی در تمرین اخیر پاسخ داد و تایید کرد که او از ناحیه همسترینگ مشکل دارد. آرتتا از پاسخ دادن به جنجال ایجاد شده در دروازه این تیم بین رمزدیل و داوید رایا خودداری کرد. او گفت از اینکه بار دیگر با آرسنال در چمپیونزلیگ حضور دارد خوشحال است و به تیمش افتخار می‌کند.

حضور دوباره آرسنال در لیگ قهرمانان
از حضور در لیگ قهرمانان احساس غرور و هیجان داریم. از آخرین باری که باشگاه آرسنال در لیگ قهرمانان بودیم زمان زیادی گذشته. بی‌صبرانه منتظریم در چمپیونزلیگ به میدان برویم.

آخرین وضعیت مصدومیت مارتینلی
مارتینلی از ناحیه همسترینگ احساس ناراحتی می‌کرد. باید تستهای بیشتری انجام بدهیم تا دقیقا مشخص شود وضعیت از چه قرار است.

بازیکنان آرسنال تجربه لازم برای بازی در چمپیونزلیگ را دارند؟
ما بازیکنانی داریم که سالها است بازی می‌کنند و تجربه بالایی دارند. بعضی از آنها قهرمان چمپیونزلیگ شده‌اند. ما ترکیبی از این بازیکنان باتجربه و بازیکنان جوان‌تری خواهیم داشت که برای اولین بار در این رقابتها بازی خواهند کرد.

مساله دروازه‌بان‌ها؛ انتخاب رایا توسط آرتتا و واکنش رمزدیل 
پست دروازه‌بانی با بقیه پستها تفاوتی ندارد و ما سالها است که در دروازه هم تغییراتی در جریان فصل داریم. وقتی برند اینجا بود ما آرون را خریدیم.

به نظر آرتتا چه تفاوتی بین رمزدیل و رایا وجود دارد؟
من نمی‌خواهم در این باره صحبت کنم. هر بازیکنی شخصیت منحصربفرد خودش را دارد.

وضعیت محمد الننی
محمد شرایط خوبی دارد. مدتی است از میادین دور بوده و یک مصدومیت سنگین را پشت سر گذاشته. او در آخرین مراحل بازگشت به میدان قرار دارد.

دیدگاه‌ها