کد خبر : 1966660 | 28 شهریور 1402 ساعت 23:30 | 9.3K بازدید | 7 دیدگاه

مارتینز: به بستن بازوبند کاپیتانی افتخار می‌کنم

اینتر می‌تواند دوباره فینالیست UCL شود

لائوتارو مارتینز در آستانه اولین بازی اینترمیلان در لیگ قهرمانان اروپا در مورد آمادگی تیمش برای تکرار موفقیت سال قبل سخن گفت.

اینتر می‌تواند دوباره فینالیست UCL شود

به گزارش "ورزش سه"، اینترمیلان، نایب قهرمان فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا، فصل جدید مسابقات را فردا با دیدار خارج از خانه مقابل رئال سوسیداد آغاز می‌کند. لائوتارو مارتینز، ستاره آرژانتینی نراتزوری که فصل را با 5 گل و 2 پاس گل در 4 بازی آغاز کرده، در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این دیدار گفت: "بدون توجه به تیم حریف سعی می‌کنیم فوتبال خوبی ارائه کنیم. فصل را آن طور که می‌خواستیم شروع کردیم و فردا می‌خواهیم روند خوبمان را ادامه دهیم."

او با استقبال از حضور مارکوس تورام در اینتر که به زوج خط حمله‌اش تبدیل شده گفت: "تورام یک بازیکن جوان است که وارد یک سیستم جدید شده است. من برای او خیلی خوشحالم چرا که حضور در اینتر می‌تواند به رشد این بازیکن کمک کند. تورام هم با قدرت و کیفیت بالای فوتبالش به ما کمک می‌کند و من از اینکه کنارش بازی می‌کنم خوشحالم."

1927897

ستاره آرژانتینی اینتر در پاسخ به این سوال که آیا تیمش می‌تواند عملکرد سال گذشته را تکرار و به فینال صعود کند گفت: "ما یک تیم جدید هستیم که چند بازیکن جدید هم به خدمت گرفته‌ایم. این یک سفر طولانی است که هنوز در آغازش هستیم بنابراین با اطمینان نمی‌توان چیزی گفت. اما می‌توانم این اطمینان را بدهم که می‌توانیم چنین کاری کنیم؛ چرا که تیم خوبی داریم."

لائوتارو در مورد احساسش از بستن بازوبند کاپیتانی اینتر گفت: "رابطه من با اینتر کاملا مشخص است. من از روز اول سعی کردم به تیم کمک کنم. بستن بازوبند کاپیتانی بدون شک مایه غرور و افتخار من است. از این لحظه‌ها خوشحالم و بسیار راضی‌ام که در اینتر بازی می‌کنم."

دیدگاه‌ها