کد خبر : 1966797 | 29 شهریور 1402 ساعت 13:20 | 26.1K بازدید | 2 دیدگاه

انتخاب نهایی: سرمربی جدید لواندوفسکی مشخص شد

فدراسیون فوتبال لهستان قصد دارد میخال پروبیرز، سرمربی فعلی تیم ملی زیر 21 سال این کشور، را به عنوان جانشین فرناندو سانتوس انتخاب کند.

انتخاب نهایی: سرمربی جدید لواندوفسکی مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، شکست تیم ملی لهستان برابر آلبانی باعث شد که مدیران فدراسیون فوتبال این کشور تصمیم به قطع همکاری با سانتوس بگیرند. 

آنها در طول چند روز اخیر جلسات متعددی برای انتخاب سرمربی بعدی این تیم برگزار کردند و دو گزینه اصلی که پروبیرز و مارک پاپسون بودند را به صورت جدی مورد بررسی و تحلیل قرار دارند. 

با این حال، اصلی‌ترین نظر متعلق به سزاری کوله‌سا، رئیس این فدراسیون، بود و او علاقه زیادی به همکاری با پروبیرز در تیم بزرگسالان لهستان داشت و قرار است به زودی او به صورت رسمی به عنوان جانشین سانتوس معرفی شود. 

1928196

رابطه دوستی دیرینه این مربی با رئیس فدراسیون فوتبال لهستان به او در رسیدن به این نقش کمک بسیاری کرد و او اطمینان دارد که می‌تواند در این نقش بهترین عملکرد ممکن را ارائه دهد و رضایت هواداران تیم ملی لهستان که از وضعیت فعلی نگران هستند را جلب کند. 

رسانه‌های لهستانی معتقد هستند که فدراسیون فوتبال این کشور معتقد است که پروبیرز بهترین گزینه برای رسیدن به موفقیت کوتاه مدت و حضور و عملکرد قابل قبول در رقابت‌های یورو 2024 است و این موضوع اهمیت بسیاری در انتخابش داشته است.

دیدگاه‌ها