کد خبر : 1966902 | 29 شهریور 1402 ساعت 21:52 | 51.3K بازدید | 42 دیدگاه

شرایط ما روز به روز بهتر می شود

شیری: اتفاقات بازی پرسپولیس و النصر تأسف‌بار بود

بازیکن تراکتور می گوید که از تمام هواداران می خواهد صبور باشند و از تیم حمایت کنند.

شیری: اتفاقات بازی پرسپولیس و النصر تأسف‌بار بود

به گزارش "ورزش سه"، مهدی شیری، بازیکن تراکتور در پایان دیدار برابر هوادار و در جمع خبرنگاران گفت: واقعا بازی سختی بود. برای ما مهم بود که بعد از تعطیلات لیگ، بتوانیم به روند خوبمان ادامه بدهیم. خدا را شکر توانستیم سه امتیاز بازی را کسب کنیم.

او در مورد اینکه سر و صدای زیادی روی نیمکت های دو تیم بوده است، گفت: چیزی نیست، همیشه در بازی های لیگ ایران، بحث هایی صورت می گیرد که ممکن است بخاطر اعتراض به داوری یا مسائل دیگر باشد. البته امیدوارم این موضوعات کاهش پیدا کند و همه روی مسائل فنی بازی تمرکز کنند.

بازیکن تراکتور درخصوص داوری این بازی نیز گفت: من هیچ موقع درباره داوری صحبت نکرده ام و آقای کمک داوری که ابتدای بازی مصدوم شد، برایش آرزوی سلامتی می کنم.

ویدئو: 311253

شیری درخصوص اینکه پورحمیدی عملکرد خوبی داشت و اعتماد به نفسش را به دست آورده است، گفت: خدا را شکر، برای حسین خیلی خوشحالم. شرایط او روز به روز بهتر می شود. از تمام هواداران می خواهم صبور باشند و از تیم حمایت کنند، ما جز آنها کس دیگری را نداریم. کنار هم می توانیم رفته رفته بهتر شویم. نیاز به زمان داشتیم، تیم تغییرات زیادی داشته است و امیدوارم روند رو به رشدمان را ادامه بدهیم.

وی درخصوص بازی دیروز پرسپولیس و النصر نیز گفت: بابت آسیا و آن بازی که برابر الشارجه باختیم سبب شد شرمنده مردم تبریز شویم. اما تصاویری که دیروز دیدیم، تأسف بار بود. حق تیم های ایرانی این نیست و امیدوارم شرایط بهتر شود.

بازیکن تراکتور در پاسخ به این سوال که آیا برای قهرمانی تلاش می کنند، گفت: ما بازی به بازی پیش می رویم. شرایط ما روز به روز بهتر می شود. ما فقط به بازی های بعدی دقت می کنیم و از امروز برای دیدار هفته آینده خودمان را آماده می کنیم.

دیدگاه‌ها