کد خبر : 1967122 | 31 شهریور 1402 ساعت 03:30 | 15.3K بازدید | 9 دیدگاه

پرتاب بلند ما برای گلزنی نیست؛

واکنش جالب ربیعی به سه امتیاز با اوت دستی

محمد ربیعی می‌گوید هدف اول تیم او از پرتاب بلند گلزنی نیست.

واکنش جالب ربیعی به سه امتیاز با اوت دستی

به گزارش "ورزش سه"، تیم ذوب‌آهن در حالی موفق به شکست استفلال خوزستان شد که ارسال نادر محمدی از پرتاب اوت زمینه‌ساز گل سه امتیازی شاگردان ربیعی شد.

نادر محمدی اولین بازیکن در نسل جدید فوتبال ایران است که با پرتاب خاص، دروازه حریفان را تهدید می‌کند و البته انتقاد کارشناسان را هم به خود برانگیخت.

ربیعی در پاسخ به این سوال که لیگ برتر پرتاب بلند اوت دستی را به فوتبال دنیا صادر کرد و ذوب آهن هم امروز با همین روش به برد رسید، گفت: شما چون در پرتاب اوت دستی اسم علی علیزاده را آوردید یادش را در ذهنم زنده کنم.

سرمربی ذوب آهن با اشاره به علیزاده عنوان کرد: سه سال در باشگاه مس رفسنجان با او همکاری کردم. او و میثاقیان از برترین‌های اوت دستی بودند. نادر محمدی بازیکن خوبی در تیم ماست. در ۵ بازی گذشته ما بازی کرده و امروز هم به کار ما آمد ولی تمرینات ما مبتنی بر اتفاقات بعد از پرتاب است.

وی افزود: البته امروز گلزنی کردیم با پرتاب مستقیم ولی بیشتر به دنبال جمع‌آوری توپ‌های سوم هستیم. ما از این تاکتیک استفاده می‌کنیم. قریشی هم برای ما اوت می‌اندازد. 

او با دفاع از تیمش گفت: امروز تیم ما تهاجمی بازی کرد. فلسفه فوتبال هجومی را دوست دارم. تا جایی که بضاعتمان اجازه بدهد تهاجمی بازی می‌کنیم.

دیدگاه‌ها