کد خبر : 1967209 | 31 شهریور 1402 ساعت 12:17 | 363.6K بازدید | 158 دیدگاه

از عجایب هانگژو؛

این ایرانی دشمن شماره یک تیم ملی والیبال ایران!

در کمال تعجب یک ایرانی می‌خواهد رویای طلایی شدن ایران در هانگژو را به باد دهد.

این ایرانی دشمن شماره یک تیم ملی والیبال ایران!

به گزارش "ورزش سه"، کیهان تاکاهاشی، قطر پاسور تیم ملی والیبال ب ژاپن، که این روزها در ترکیب این تیم در بازی‌های آسیایی هانگژو چین خوش می‌درخشد، یک بازیکن ایرانی‌الاصل است.

کیهان تاکاهاشی بیست ساله که از پدری ایرانی و مادری ژاپنی در سال ۲۰۰۳ در شهر آساهی به دنیا آمده، در چهار بازی گذشته خود در مقابل افغانستان، اندونزی، فلیپین و قزاقستان عالی کار کرده و امتیازآورترین بازیکن تیمش بوده است.

1929016

او که در دوران کودکی یک فوتبالیست بوده به دلیل مصدومیت در این رشته به سمت والیبال کشیده شد و دوران ترقی را در مسابقات والیبال دبیرستانی ژاپن طی کرد. کیهان ۱۹۳ سانتی متری که حالا بیست ساله است به یک تیم دانشگاهی در ژاپن به نام هوسِئی پیوسته تا از آنجا به یک تیم شاخص در لیگ ژاپن بپیوندد، او نسبت به دیگر ژاپنی‌ها قد خوبی دارد و می‌تواند یکی از ارکان تیم ملی والیبال ژاپن در آینده باشد.

آرزوی این بازیکن ایرانی الاصل حضور در تیم اصلی ژاپن است و می‌خواهد با طی کردن پله‌های ترقی یک روز جانشین شایسته‌ای برای بازیکنانی همچون یوجی نیشیدا و کنتو میائورا باشد.

هیچ بعید نیست در دیدار فینال مسابقات بازی‌های آسیایی تیم‌های ایران و ژاپن به مصاف هم بروند و آنجاست که این جدال برای او بسیار شگفت انگیز خواهد بود.

دیدگاه‌ها