کد خبر : 1967270 | 31 شهریور 1402 ساعت 17:05 | 34.4K بازدید | 102 دیدگاه

پرسپولیس و نساجی از تعطیلی خبر داشتند!

یحیی گل‌محمدی و سید مهدی رحمتی قبل از اعلام خبر تعویق مسابقات لیگ برتر، برنامه بازی دوستانه داشتند.

پرسپولیس و نساجی از تعطیلی خبر داشتند!

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که هیچ‌کدام از مسابقات لیگ‌های معتبر زیر نظر ای‌اف‌سی به دلیل مسابقات لیگ قهرمانان و رقابت‌های قهرمانی آسیایی هانگژو تعطیل نشده، اما این اتفاق در ایران افتاده و سازمان لیگ هم مدام در حال تعطیلی بازی‌ها است که دیروز هم دوباره این اتفاق افتاد و رقابت‌های هفته ششم به تعویق افتاد.

طبق برنامه قبلی سازمان لیگ قرار بود 6 مسابقه در هفته ششم لیگ برتر در هفته آینده برگزار شود، اما روز گذشته اعلام شد تمام بازی‌های این هفته به تعویق افتاده و البته زمان مشخصی هم برای انجام این رقابت‌ها اعلام نشده است تا باشگاه‌ها و مربیان دچار سردرگمی شدید شوند.

تعطیلی مسابقات لیگ در کشوری مثل عربستان 12 روز اتفاق افتاد، اما در ایران مدت زمان این وقفه پس از هفته چهارم تا هفته پنجم، 21 (سه هفته) بود که همین مسئله بدون شک در عدم آمادگی کامل پرسپولیس و سپاهان قبل از نخستین بازی آسیایی تاثیرگذار بود و موجب شد تا هر دو تیم نتوانند مقابل حریفان خود (النصر عربستان و نیروی هوایی عراق) به برتری دست پیدا کنند.

حالا هم با تعویق مسابقات هفته ششم لیگ برتر، تیم‌ها مسابقات تدارکاتی را در دستور کارشان قرار دادند و یحیی گل‌محمدی و سید مهدی رحمتی نیز قرار گذاشتند تا بخاطر عقب افتادن بازی‌هایشان برابر پیکان و آلومینیوم اراک، یک دیدار تدارکاتی در روز چهارم مهرماه با هم برگزار کنند.

1928336

اما نکته عجیب اینجاست با وجود اعلام روز گذشته (پنج‌شنبه) سازمان لیگ برای لغو مسابقات هفته ششم لیگ برتر، پرسپولیس و نساجی از دو روز قبل (سه‌شنبه) مطلع از این اتفاق بودند و با یکدیگر قول و قرار دیدار دوستانه را گذاشته بودند!

پرسپولیس باید در هفته ششم و قبل از دومین مسابقه‌اش در لیگ قهرمانان آسیا به مصاف پیکان تهران می‌رفت و نساجی مازندران هم باید مقابل آلومینیوم اراک قرار می‌گرفت که این دو بازی به تعویق افتاد تا دو تیم آسیایی با هم بازی دوستانه برگزار کنند.

دیدگاه‌ها