کد خبر : 1967274 | 31 شهریور 1402 ساعت 17:17 | 29.8K بازدید | 15 دیدگاه

در آرسنال همه مشغول تحسین اودگارد هستند

کاپیتانِ دیوانه‌کننده: روح برگ‌کمپ در جسم او است!

ویلیام گالاس، ستاره سابق آرسنال، می‌گوید درخشش مارتین اودگارد او را به یاد یکی از اسطوره‌های توپچی‌ها می‌اندازد: دنیس برگ کمپ.

کاپیتانِ دیوانه‌کننده: روح برگ‌کمپ در جسم او است!

به گزارش "ورزش سه"، مارتین اودگارد، کاپیتان نروژی آرسنال، به یکی از محبوب‌ترین ستاره‌های این تیم نزد هواداران تبدیل شده است. ویلیام گالاس، مدافع سابق توپچی‌ها، می‌گوید هواداران حق دارند شیفته این کاپیتان نروژی باشند چرا که او حتما یکی از اسطوره‌های بزرگ تاریخ آرسنال خواهد شد.

گالاس در صحبت‌هایش می‌گوید آرسنال با تمدید پنج ساله قرارداد اودگارد بهترین تصمیم را گرفت. او فوتبال اودگارد را با اسطوره هلندی سال‌ها پیش آرسنال دنیس برگ‌کمپ مقایسه کرد.

ویلیام گالاس در صحبت‌های خود گفت: "اینکه آرسنال دارد با اودگارد قرارداد بلندمدت امضا می‌کند خبر خیلی خوبی است. مارتین یک بازی‌ساز درجه‌یک است. در تیم فعلی من تنها یک نفر را می‌شناسم که آرتتا در هر بازی می‌تواند رویش حساب کند که اگر کار گره خورد او حتی سخت‌ترین گره‌ها را باز کند. در بازی با اورتون پاسی که او به ساکا داد و بعد تروسار را راه انداخت دیوانه‌کننده بود".

1929116

ستاره فرانسوی سابق آرسنال در ادامه ستایش‌هایش از اودگارد گفت: "دیدی که مارتین به بازی دارد و بازی‌خوانی‌اش فوق‌العاده است. تنها کسی که من می‌شناسم و از این نظر با اودگارد قابل مقایسه است کسی نیست جز دنیس برگ‌کمپ. البته اودگارد هنوز به سطح برگ‌کمپ نرسیده چون او یکی از بزرگترین‌های تاریخ فوتبال و تاریخ آرسنال بود. ولی هر وقت بازی‌های مارتین را نگاه می‌کنم بی‌اختیار یاد برگ‌کمپ می‌افتم".

دیدگاه‌ها