کد خبر : 1967481 | 01 مهر 1402 ساعت 17:51 | 10.1K بازدید | 0 دیدگاه

هفدهمین سال همکاری فرزانه زارعی و تیم والیبال سبزپوشان؛

رقیب جدید برای حدادی‌فر در مسیر وفاداری به ذوب‌آهن!

فرزانه زارعی برای هفدهمین فصل پیاپی با مدیران باشگاه ذوب‌آهن اصفهان برای همکاری به توافق رسید.

رقیب جدید برای حدادی‌فر در مسیر وفاداری به ذوب‌آهن!

به گزارش "ورزش سه" بیست‌ودومین دوره لیگ برتر والیبال زنان ایران قرار است از دهه سوم مهرماه فعالیت خود را آغاز کند و تیم والیبال زنان ذوب‌آهن اصفهان به عنوان یکی از تیم‌های ریشه‌دار شرکت‌کننده در این رقابت‌ها، فعالیت خود را در بازار نقل‌وانتقالات آغاز کرده و به دنبال آن است تا بتواند برای ششمین‌بار در تاریخ رقابت‌ها به عنوان قهرمانی دست پیدا کند. سبزپوشان اصفهانی در گام نخست فعالیت نقل‌وانتقالاتی خود به سراغ تمدید قرارداد کاپیتان وفادار خود رفتند تا رکوردی کم‌سابقه در ورزش ایران به نام فرزانه زارعی به‌ثبت برسد.

زارعی که دریافت‌کننده قدرتی تیم والیبال زنان از هنگام آغاز فعالیت خود در این رشته عضو باشگاه ذوب‌آهن اصفهان بوده و حالا بعد از مذاکرات انجام شده او با ذوبی‌ها برای همکاری در هفدهمین فصل پیاپی به توافق رسید تا از این حیث در لیگ برتر والیبال زنان ایران رکورد ویژه‌ای را به نام خود ثبت کند. جالب آنکه در تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان هم قاسم حدادی‌فر رکوردی مشابه فرزانه زارعی از حیث وفاداری به باشگاه خود دارد و حالا زارعی به نوعی در قامت رقیب برای حدادی‌فر قد علم کرده است.

1929509

در کارنامه ستاره باتجربه و وفادار تیم والیبال زنان ذوب‌آهن، حضور در تیم ملی والیبال زنان ایران به چشم می‌خورد و او در سال 1388 در حالی به تیم ملی دعوت شد که با 17 سال سن، جوان‌ترین عضو تیم ملی بود! او در لیگ برتر والیبال زنان ایران برای تیمی به جز ذوب‌آهن اصفهان بازی نکرده و به عنوان بازیکن کمکی و قرضی برای تیم‌های بانک سرمایه تهران و سایپا تهران در جام باشگاه‌های والیبال زنان آسیا به میدان رفته است.

دیدگاه‌ها