کد خبر : 1967485 | 01 مهر 1402 ساعت 18:00 | 32.8K بازدید | 33 دیدگاه

بلینگام و وینیسیوس در خدمت آنچلوتی

رئال به دنبال آتش‌بازی: ژنرال‌ها آماده و قبراقند

در آخرین گزارش‌های ارسالی از مادرید مشخص شد که جود بلینگام و وینیسیوس جونیور کاملا آماده هستند و می‌توانند فردا در دربی پایتخت مقابل اتلتیکو به میدان بروند.

رئال به دنبال آتش‌بازی: ژنرال‌ها آماده و قبراقند

به گزارش "ورزش سه"، جود بلینگام، ستاره بی چون و چرای هفته‌های ابتدایی این فصل در رئال مادرید، روز جمعه به شکلی غیرمنتظره در تمرین رئال شرکت نکرد تا هواداران را به شدت نگران کند. باشگاه رئال اعلام کرد این ستاره انگلیسی به دلیل ناراحتی معده تمرین را از دست داده است.

نبودن بلینگام در ترکیب برای هواداران به خصوص به این خاطر نگران‌کننده بود که تیم‌شان باید روز یکشنبه در دربی مادرید به مصاف اتلتیکو برود. جود بلینگام هیجان زیادی داشت که اولین حضور در دربی پایتخت اسپانیا را تجربه کند. از سوی دیگر مصدومیت وینیسیوس باعث شده بود چشم هواداران برای گلزنی در این بازی به بلینگام باشد.

اما در جدیدترین تمرین رئال که امروز در مادرید برگزار شد هم جود بلینگام و هم وینیسیوس با شادابی در تمرین حضور داشتند و گزارش‌های رسانه‌های اسپانیایی حاکی است هم بلینگام و هم وینیسیوس از نظر بدنی برای بازی روز یکشنبه هیچ مشکلی ندارند و در صورت صلاحدید کارلو آنچلوتی وارد زمین خواهند شد.

1929531

رئال مادریدرئال مادرید در هر پنج هفته ابتدایی فصل با درخشش جود بلینگام موفق شده به پیروزی برسد و نیمی از گل‌های رئال در این بازی‌ها را ستاره انگلیسی به ثمر رسانده است. در صورتی که بلینگام و وینیسیوس هر دو در بازی با اتلتیکو به میدان بروند رئال می‌تواند قدرت تهاجمی رویایی‌اش را به نمایش بگذارد.

دیدگاه‌ها