کد خبر : 1967541 | 02 مهر 1402 ساعت 05:10 | 28.5K بازدید | 10 دیدگاه

خانه نشینی قلی‌زاده 6 ماهه شد

ستاره ایرانی لخ پوزنان هنوز فرصت بازگشت به میادین و انجام بازی رسمی پیدا نکرده است.

خانه نشینی قلی‌زاده 6 ماهه شد

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال لخ پوزنان لهستان که علی قلی زاده را در تابستان به خدمت گرفت و رکورد مبلغ نقل و انتقالات فوتبال ایران کشور را شکست، پس از گذشت دو ماه از شروع فصل جدید هنوز نتوانسته بازی کند و همچنان دور از میادین است.

علی قلی زاده که آخرین بازی خود را چهارم فروردین ماه امسال در دیدار تدارکاتی تیم ملی ایران مقابل روسیه انجام داد و پس از آن بخاطر پارگی رباط صلیبی نتوانست در رقابت های ملی و باشگاهی به میدان برود، با وجود انجام تمرینات انفرادی طی روزهای گذشته، دیشب (شنبه) هم در فهرست تیمش برابر استال میلیک قرار نگرفت.

تیم فوتبال لخ پوزنان از ساعت 21:30 شنبه شب (به وقت ایران) در چارچوب دیدارهای هفته نُهم لیگ استراکلاسا لهستان در ورزشگاه اِنئا به مصاف تیم رده ششمی استال میلیک رفت که علی قلی زاده در این مسابقه دور از فهرست نفرات تیمش بود.

1929677

علی قلی زاده پس از پیوستن به لخ پوزنان و از ابتدای فصل 24-2023 در 6 بازی انجام شده در لیگ استراکلاسا لهستان و چهار مسابقه پلی‌آف لیگ کنفرانس اروپا دور از فهرست تیمش بوده که دیشب هم این روند در دیدار با استال میلیک برای او ادامه پیدا کرد.

ستاره ایرانی لخ پوزنان در یک هفته اخیر تمرینات انفرادی خود را به طور جدی آغاز کرده ولی هنوز شرایط بازی به دست نیاورده است.

دیدگاه‌ها