کد خبر : 1967831 | 03 مهر 1402 ساعت 07:14 | 70.1K بازدید | 13 دیدگاه

سایپا می‌خواهد جای مس را بگیرد؛

صدر جدول لیگ شاید امروز تغییر کند!

در ادامه بازی‌های هفته چهارم لیگ فوتبال آزادگان، امروز 6 دیدار باقی‌مانده از این رقابت‌ها برگزار خواهد شد.

صدر جدول لیگ شاید امروز تغییر کند!

به گزارش "ورزش سه"، صدرنشین لیگ یک یعنی سایپا که مدعی صعود به لیگ برتر است با کسب 9 امتیاز از سه بازی در کرمان به مصاف مس خواهد رفت. کرمانی‌ها برعکس سایپا شرایط خوبی ندارند و از سه بازی گذشته فقط سه امتیاز کسب کرده و در جایگاه یازدهم جدول هستند، اما خودروسازان به دنبال کسب پیروزی و بالاتر قرار گرفتن نسبت به مس سونگون 12 امتیازی هستند.

پارس جنوبی جم که از سه بازی گذشته سه برد کسب کرده و 9 امتیازی است، میهمان استقلال ملاثانی خواهد بود؛ تیمی که از سه بازی گذشته هیچ امتیازی کسب نکرده و شرایط سختی در این بازی‌ها دارد. جنوبی‌های این بازی برای رسیدن به صدر و ادامه حضور در جمع مدعیان به کسب هر سه امتیاز این بازی فکر می‌کنند.

آریو اسلام‌شهر به عنوان یک تیم تازه‌وارد، این رقابت‌ها را خوب شروع کرده و از سه بازی گذشته 7 امتیاز گرفته است. این تیم باختی نداشته و به دنبال کسب پیروزی در هفته چهارم در رویارویی با چادرملو اردکان است. اتفاقاً حریف اسلامشهری‌ها هم همین شرایط را دارد و 7 امتیازی است، به نظر می‌رسد این بازی، یکی از بهترین بازی‌های این هفته از رقابت‌ها باشد که هر دو تیم مدعی کسب سه امتیاز هستند.

تیم نفت و گاز گچساران دیگر 7 امتیازی جدول رده‌بندی این رقابت‌ها میهمان شیرازی‌ها خواهد بود. گچسارانی‌ها با 7 امتیازی که از سه بازی کسب کرده‌اند در جایگاه پنجم جدول رده‌بندی هستند و امیدوارند فجر را در خانه‌اش شکست دهند.

فجرسپاسی شرایط خوبی ندارد. این تیم از سه بازی فقط 3 امتیاز کسب کرده و امیدوار به این بازی خانگی است. خیبر خرم‌آباد باید به مصاف داماش گیلان برود. خرم‌آبادی‌ها از سه بازی گذشته سه امتیاز کسب کرده‌اند و در این بازی خانگی به فکر سه امتیاز دیگر هستند. در مقابل گیلانی‌ها وضعیت خوبی ندارند و با کسب یک امتیاز از سه بازی، در جایگاه پانزدهم جدول هستند.

در نهایت دریا بابل یک امتیازی در جایگاه سیزدهم از نفت مسجدسلیمان میزبانی خواهد کرد. مسجدسلیمانی که از سه بازی گذشته 4 امتیاز کسب کرده و با انگیزه‌تر در این دیدار ظاهر می‌شود.

دیدگاه‌ها