کد خبر : 1967878 | 03 مهر 1402 ساعت 11:06 | 4.9K بازدید | 9 دیدگاه

رکورد عجیب چین: ۱۱ طلا در قایقرانی!

کاروان چین با رکوردی عجیب ۱۱ مدال طلا در ۱۴ رشته قایقرانی را به دست آورد.

رکورد عجیب چین: ۱۱ طلا در قایقرانی!

به گزارش “ورزش سه”، رویداد قایقرانی بازی‌های آسیایی هانگژو در مرکز ورزش‌های آبی فویانگ به پایان رسید. در این مسابقات در مجموع 14 مدال طلا به دست آمد که تیم چین در 13 ماده شرکت کرد و 11 مدال طلا و 2 مدال نقره به دست آورد.

دیروز 7 فینال قایقرانی برگزار شد که در 6 فینال تیم چین شرکت کرد و در تمامی آنها به مقام قهرمانی دست یافت و تیم هنگ‌کنگ در رشته اسکال دو نفره بدون کوکس مردان مدال طلا را کسب کرد.

امروز مسابقات قایقرانی نیز 7 مدال طلا داشت. در اولین فینال اسکال یک نفره بانوان، آنا پلاکاجیان از ازبکستان با زمان 7 دقیقه و 39.05 ثانیه عنوان قهرمانی را از آن خود کرد، لیو روئیقی از چین با اختلاف 10.93 ثانیه نایب قهرمان شد و یونکاوا شیهو از ژاپن مقام سوم را کسب کرد.

1930483

ژانگ لیانگ یک بار دیگر در فینال اسکال یک نفره مردان ظاهر شد. او و هم‌تیمی‌اش لیو ژیو دیروز در اسکال دو نفره مردان مدال طلا گرفتند. ژانگ لیانگ امروز نیز فرم عالی خود را حفظ کرد و در 6 دقیقه و 57 ثانیه و 06 صدم ثانیه به مقام قهرمانی دست یافت و دومین مدال طلای انفرادی بازی‌های آسیایی هانگژو را از آن خود کرد تا یک تنه دو مدال طلا به کاروان چین اضافه کند.

آخرین رویداد قایقرانی بازی‌های آسیایی هانگژو پارو هشت نفره زنان بود. تیم چین متشکل از ژانگ شوکسیان/ یو سیوان/ بائو لیجون/ دونگ ژیا/ ژانگ هیرونگ/ لیو شیائوکسین/ وانگ زیفنگ/ زو زینگیه/ زو شیائوهان به مدال طلا رسید.

1930484

دیدگاه‌ها