کد خبر : 1967923 | 03 مهر 1402 ساعت 13:26 | 16.3K بازدید | 53 دیدگاه

برنامه جدید لیگ در گروی نتایج ایران در هانگژو

سهیل مهدی و باشگاه‌ها با هم سرگیجه گرفتند!

تا زمان مشخص شدن نتایج تیم فوتبال ایران در هانگژو اعلام برنامه جدید لیگ میسر نیست.

سهیل مهدی و باشگاه‌ها با هم سرگیجه گرفتند!

به گزارش "ورزش سه"، بعد از حواشی فراوان در ماجرای حضور بازیکنان برخی باشگاه‌ها در ترکیب تیم اعزامی به بازی‌های آسیایی هانگژو، سازمان لیگ تصمیم به معوق کردن دیدارهای هفته ششم لیگ برتر گرفت.

همین امر یک بلاتکلیفی عجیب را برای باشگاه‌های لیگ برتری به وجود آورده است؛ حالا هیچ‌کدام از تیم‌ها نمی‌دانند چه زمانی و مقابل چه تیمی بازی بعدی‌شان را برگزار خواهند کرد.

طبق برنامه قبلی در نیمه مهرماه دیدارهای هفته هفتم گنجانده شده اما هنوز مشخص نیست این بازی‌ها برگزار می‌شود یا خیر.

در این خصوص مسئولان کمیته مسابقات سازمان لیگ برای اعلام برنامه مسابقات منتظر نتایج تیم ایران در هانگژو هستند. شاگردان رضا عنایتی فعلا به مرحله حذفی صعود کردند و چند روز دیگر باید بازی یک چهارم نهایی خود را برگزار کنند. در صورت برد تیم ایران در آن مسابقه و صعود به جمع چهار تیم برتر (نیمه نهایی) آن وقت اعضای این تیم باید برای دیدار رده‌بندی یا فینال تا نیمه مهرماه در هانگژو بمانند و همین امر برگزاری هفته هفتم لیگ برتر را نیز در ابهام قرار خواهد داد.

در این شرایط تعداد زیادی از باشگاه‌های لیگ برتری با ارسال نامه رسمی به سازمان لیگ خواهان تعطیلی مسابقات تا پایان فیفادی مهر و شروع مجدد بازی‌ها از هفته ششم هستند.

همین حالا سازمان لیگ برگزاری چهار بازی معوقه از هفته پنجم و ۸ بازی از هفته ششم را در دستور کار دارد و از طرفی عادلانه نیست که در این شرایط تیم‌ها هفته هفتم را برگزار کنند. به عبارت بهتر اینکه تیم‌ها ابتدا با حریف هفته هفتم خود رو به رو شوند و مثلا بعد از آن به مصاف حریف هفته پنجم (برای تیم‌هایی که بازی نکرده‌اند) یا هفته ششم خود بروند.

با همه این تفاسیر سازمان لیگ و باشگاه‌ها حالا با یک بلاتکلیفی عجیب برای شروع مجدد تمرینات خود مواجه شده‌اند. اینکه برنامه مسابقات مشخص نیست و حتی سهیل مهدی و همکارانش نیز برنامه‌ریزی در این خصوص را در گروی نتایج تیم ایران در هانگژو گذاشته‌اند، اتفاقی منطقی نیست و باید دید در روزهای آینده چه تصمیمی در این خصوص اتخاذ خواهد شد.

دیدگاه‌ها