کد خبر : 1967950 | 03 مهر 1402 ساعت 15:15 | 28.2K بازدید | 4 دیدگاه

مصدومیت دو ستاره گل گهر در هانگژو

ناراحت‌ترین چهره فوتبال ایران یک یونانی است!

مصدومیت دو بازیکن مطرح گل گهر در هانگژو اتفاق خوشایندی برای مارینوس اوزونیدیس نیست.

ناراحت‌ترین چهره فوتبال ایران یک یونانی است!

به گزارش "ورزش سه"، اگرچه سازمان لیگ به خاطر حضور چند بازیکن گل گهر در بازی‌های آسیایی هانگژو مسابقه هفته پنجم این تیم با صنعت نفت آبادان را به تعویق انداخت، اما مصدومیت دو ستاره نماینده سیرجان اتفاقی نیست که مورد رضایت اعضای باشگاه سیرجانی باشد.

بعد از مصدومیت علیرضا کوشکی با پیراهن ایران در مصاف با عربستان و بازگشت او برای مداوای پای مصدوم خود به ایران، حالا سامان فلاح دیگر بازیکن مطرح گل گهری‌ها از ناحیه مچ پا آسیب دیده است.

گل گهر سیرجان جزء تیم‌هایی بود که به حضور بازیکنان خود در ترکیب تیم ایران در بازی‌های آسیایی هانگژو اعتراضی نکرد، اما حالا مصدومیت نسبتا شدید دو ستاره این تیم موجب ناراحتی مارینوس اوزونیدیس شده است.

1894041

سرمربی یونانی گل گهر از اتفاق پیش آمده برای دو بازیکن تیم خود ناراحت است و بی‌شک در مصاحبه‌های بعدی خود گلایه‌اش را بابت این موضوع ابراز می‌دارد.

با شرایط کنونی می‌توان بدشانس‌ترین تیم لیگ برتر را در مقطع کنونی گل گهر سیرجان دانست. تیمی که با دادن تعداد زیادی از بازیکنان خود به تیم ایران برای هانگژو همکاری خوبی با عنایتی داشت اما حالا دو مصدوم برای آنها باقی مانده که مشخص نیست چه زمانی شرایط بازگشت به میادین را پیدا می‌کنند.

دیدگاه‌ها