کد خبر : 1968114 | 04 مهر 1402 ساعت 03:40 | 14.6K بازدید | 11 دیدگاه

حمله به ستاره‌های آرسنال: عرضه گلزنی ندارند!

گری نویل، ستاره سابق منچستریونایتد، از عملکرد مهاجمان آرسنال در لحظات حساس دیدارهای بزرگ انتقاد کرد.

حمله به ستاره‌های آرسنال: عرضه گلزنی ندارند!

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال این هفته دربی حساس و تماشایی شمال لندن را برگزار کرد و در نهایت به تساوی 2-2 در دیدار برابر تاتنهام رضایت داد. 

شاگردان میکل آرتتا در این بازی دو بار از حریف پیش افتادند اما نتوانستند از این برتری استفاده کنند و اشتباهات بازیکنان این تیم در حفظ توپ و همچنین بهره بردن از موقعیت‌های خوبی که نصیب‌شان شده بود باعث شد که به یک امتیاز قانع شوند. 

نویل در پادکست اختصاصی‌اش در اسکای اسپورت در این باره اظهار داشت: «من طرفدار مهاجمانی که در محوطه شش قدم می‌مانند تا توپی به آنها برسد نیستم، بازیکنان زیادی از این دست هم دیگر در فوتبال مدرن امروز وجود ندارند. 

1837693

من مهاجمانی را دوست دارم که منعطف هستند و می‌توانند در سمت راست و چپ هم بازی کنند. باید بازیکنانی را در تیم داشته باشید که توانایی بو کشیدن و دنبال توپ رفتن در هر نقطه از زمین را داشته باشند و این چیزی است که به تیم کمک خواهد کرد. 

برای مثال، توپی که ژسوس نتوانست از آن استفاده کند از لحظات مهم در بازی بود. بازیکنان باید بتوانند پیش برود، بو بکشد، پیش‌بینی کنند و توپ را به دست بیاورند اما آرسنال از حضور چنین بازیکنانی در خط حمله‌اش برخوردار نیست.»

دیدگاه‌ها