کد خبر : 1968146 | 04 مهر 1402 ساعت 11:01 | 3.2K بازدید | 0 دیدگاه

داورى: همين بازيكنان هم ستاره‌هاى ما هستند

صبح امروز تیم ملی بسکتبال ایران با چهره‌ای تازه در اولین مصاف خود توانست امارات را در هانگژو شکست دهد.

داورى: همين بازيكنان هم ستاره‌هاى ما هستند

به گزارش "ورزش سه"، رئیس فدراسیون بسکتبال ایران که به همراه دو تیم ملی پنج و سه نفره در دهکده بازی‌های آسیایی هانگژو به سر می برد، امروز را در سالن مسابقات گذراند تا اولین بازی تیم ملی را از نزدیک ببیند. جواد داوری در حالی امروز در سالن ورزش‌های المپیکی هانگژو حضور پیدا کرد که تمام سکوهای آن را تماشاگران چینی پرکرده بودند. تیم ملی دو نیمه متفاوت را در غیاب ستارگان قدیمی‌اش چون حامد حدادی به نمایش گذاشت و نهایتا امارات را شکست داد تا جواد داوری با اعتماد به نفس بیشتری به سوال خبرنگاران پاسخ دهد:

*تیم ملی بسکتبال دوره جدیدی را بدون ستاره‌هایش در بازی‌های آسیایی تجربه می کند. دو نفر از لژیونرهایمان هم نتوانستند به هانگژو بیایند. به نظر شما عملکرد تیم مقابل امارات چطور بود؟

بازی تا حدی قابل پیش‌بینی بود به دلیل شرایط سالن و این تصور که  تیم امارات که از پیش باخته اما حریف با شرایط متفاوتی به میدان آمد. بازیکنان ما هم با توجه به تغییرات اجباری مثل خداحافظی حامد حدادی و 4 بازیکنی که به تازگی اضافه شده‌اند خوب شروع نکرد. معتقدم داشته‌های ما همین بازیکنان هستند و باید حمایتشان کرد. باید بگذاریم این دوره بگذرد و برای آینده هم حمایت بیشتر و برنامه ریزی بهتری داشته باشیم. در نهایت هم پیروزی در دیدار اول مهم بود که محقق شد. انشالله بازی‌های بعدی بهتر خواهیم شد چرا که نفراتی از تیم، تازه اولین بازی خود را با تیم ملی پشت سرمی‌گذاشتند. 
همین مسئله کمی باعث ناهماهنگی تیم به خصوص در دفاع شد که البته کادر فنی با تدابیر خود آن را برطرف کرد و توانست به خوبی بازی را به پایان ببرد. امیدوارم همه اعضای تیم، قدر موقعیت و جایگاهی که در اینجا دارند را بدانند و اینکه چه فرصتهای طلایی در اختیارشان هست تا اتفاقهای خوب را رقم بزنند. ما هم در این مسیر حمایتشان می کنیم.

*بازی بعدی ما با عربستان است. ما در کاپ آسیا رقابت خیلی نزدیکی با آنها با وجود ستاره‌های کشورمان داشتیم. پیش بینی شما برای این بازی چیست؟

تعبیر من این است که همین بازیکنان هم ستاره‌های ما هستند و باید بسکتبال ایران و جایگاه آن را نشان دهند. من معتقدم فاصله آن‌ها با قبلی‌ها خیلی کم است و اگر نفراتی نیستند، جایگزین‌ها باید بتوانند این بار را بکشند و تیم را رهبری کنند. تیم منسجمی داریم و در بازی با عربستان بهتر کار خواهند کرد و روند رو به رشد خود را خواهند داشت. اول صحبتهایم گفتم ما روندی به جز این راه نداریم.باید درک کنند و به آنها تذکر داد در این مسیر بهتر حرکت کنند.

دیدگاه‌ها