کد خبر : 1968165 | 04 مهر 1402 ساعت 12:10 | 25.8K بازدید | 3 دیدگاه

اعتراف مدافع سابق بارسا: خیلی کینه‌ای بودم!

ساموئل اومتیتی، مدافع سابق بارسلونا، می‌گوید کینه خود را پشت سر گذاشته تا دوباره در فوتبال پیشرفت کند.

اعتراف مدافع سابق بارسا: خیلی کینه‌ای بودم!

به گزارش "ورزش سه"، ساموئل اومتیتی تابستان امسال پس از یک دوره پر فراز و نشیب در بارسلونا به لیل منتقل شد.

این بازیکن فرانسوی که مصدومیت‌های زیادی را متحمل شده، به سطحی که در زمان حضورش در بارسا بود برنگشته، اما تلاش می‌کند تا دوران خوبی را در لیل آغاز کند و رنجی را پشت سر بگذارد که اجازه نداد به جلو حرکت کند. او با نشریه اکیپ مصاحبه کرده است.

اومتیتی در مورد وضعیت بدنی خود پس از انجام دو بازی گفت که احساس بهتری دارد: "واقعاً نیاز دارم بازی‌های بیشتری انجام دهم. با دو هفته تاخیر به تمرینات آماده سازی رسیدم، سپس یک مصدومیت کوچک داشتم، باید با ریتم گروه هماهنگ می‌شدم. حالا فقط بازی ها به من اجازه می دهند به این ریتم برگردم اما هر چه پیش می‌رویم احساس بهتری دارم."

اومتیتی شروع فصل را به دلیل مصدومیت از دست داد. او در این باره گفت:"روی سطح شخصی تمرکز زیادی داشتم تا خوب برگردم، مصدومیت کوچکم را درمان کنم و احساس خوبی داشته باشم. سپس من فردی هستم که واقعاً دوست دارم مشاوره بدهم، بحث کنم، چه با کادرفنی و چه با بازیکنان، تا بدانم هر فرد چگونه فکر می کند. حتی در مدتی که مصدوم بودم این فرصت را داشتم که با همه بازیکنان صحبت کنم. احساس می‌کنم که به حرف‌هایم گوش می‌دهم، برای کسی که می‌خواهد پیشرفت کند، گفت‌وگوها برای حرکت به جلو و پیشرفت بسیار آسان است.

1931067

این مدافع در خصوص فصول سخت خود خاطرنشان کرد که سال گذشته دوباره متولد شد: "در مقایسه با همه چیزهایی که تجربه کرده‌ام، دقیقاً می‌دانم کجا می‌خواهم بروم، چه کاری باید انجام دهم تا به آنجا برسم. ما فوتبال بازی می‌کنیم تا به بالاترین حد ممکن برسیم. سپس مراحلی وجود دارد، اصلا نمی‌خواهم از آن‌ها بگذرم، این برای من کاملاً واضح است. می‌خواهم در باشگاهی مستقر شوم که مناسب من است، کارهای خوبی انجام دهم و مردم ویژگی‌های من را ببینند."

این مدافع با اشاره به اینکه سخت ترین لحظه او در فصل های اخیر چه زمانی بوده، اضافه کرد: "لحظات بسیار سختی را تجربه کرده‌ام اما اکنون آن‌ها را پشت سر گذاشته‌ام. روی این موضوع خیلی کار کردم چون کینه زیادی داشتم، چیزهای زیادی در درونم داشتم و در نهایت نگذاشتم بیشتر شود. زندگی همین است، فهمیدم که در یک شغل فراز و نشیب‌هایی وجود دارد، اتفاقاتی رخ می‌دهد که برخی از آن‌ها را به تنهایی نمی‌‌توانم اداره کنم. خودمان را با شرایط تطبیق می‌دهیم، الان هم همینطور است. این پیامی است که من به جوانان منتقل می‌کنم:"ما واقعاً باید در لحظه حال زندگی کنیم، تمام تلاش خود را بکنیم، متوجه باشیم که فرصت انجام کارهای باورنکردنی را داریم و وقتی سالم هستیم، واقعا باید از آن استفاده کنیم."

دیدگاه‌ها