کد خبر : 1968197 | 04 مهر 1402 ساعت 13:37 | 6.7K بازدید | 4 دیدگاه

گل گولسیانی ما را عقب انداخت؛

رضایی: لیگ، پویایی خود را از دست داده است

هافبک ذوب‌آهن معتقد است این تیم می‌تواند خود را به تیم‌های بالانشین جدول برساند.

رضایی: لیگ، پویایی خود را از دست داده است

به گزارش ورزش سه، مهرداد رضایی پس از جدایی از مس رفسنجان به ذوب‌آهن پیوست تا باز هم زیر نظر محمد ربیعی به فوتبال خود ادامه بدهد. رضایی که پس از حضور در جمع سبزپوشان اصفهانی به یکی از مهره‌های تاثیرگذار این تیم تبدیل شده است، امروز در گفتگویی با خبرنگار ما در خصوص شرایط ذوب‌آهن صحبت کرد.

او در ابتدا درباره پیروزی برابر استقلال خوزستان گفت: بازی خیلی سختی داشتیم و خیلی خوشحالم که از این دیدار سه امتیاز گرفتیم. بازی در خوزستان همیشه سخت است و تیم استقلال خوزستان هم تیم محترم و پرتلاشی بود و جا دارد به بازیکنان این تیم هم خسته نباشید بگویم اما فکر می‌کنم ما شایسته کسب سه امتیاز بودیم.

رضایی در خصوص شرایط ذوب‌آهن و حضور این تیم در رتبه هفتم جدول اظهار داشت: فکر می‌کنم پتانسیل اصلی ذوب‌آهن در ادامه فصل مشخص می‌شود. مطمئن باشید ما میتوانیم تا پایان فصل جایگاه بهتری داشته باشیم و حتی به بالای جدول هم برسیم. البته نباید روی بازیکنان فشار بیاوریم و باید بضاعت تیم را در نظر گرفت.

او با اشاره به اشتباهات داوری عنوان کرد: البته این را هم باید در یادمان باشد که در بازی پرسپولیس گل حریف در موقعیت آفساید به ثمر رسید و شاید اگر داور تصمیم درستی میگرفت، حالا جایگاه بهتری هم داشتیم.

هافبک ذوب‌آهن تاکید کرد: البته داوران را هم کاملا درک میکنم چون آنها تجهیزات و امکانات خاصی ندارند و هیچ حمایتی از این قشر عزیز و محترم نمی‌شود. طبیعی است که وقتی وی ای ار و حتی سیستم رادیویی نباشد، داوران نمیتوانند در استاندارد داوری جهانی باشند.

او درباره حضور مجدد در جمع شاگردان محمد ربیعی گفت: آقای ربیعی واقعا جزو بهترین مربیان ایران هستند و در مس رفسنجان هم به من خیلی لطف داشتند. خیلی خوشحالم که در تیمشان هستم و امیدوارم بتوانم پاسخ اعتماد ایشان و حمایت هواداران را بدهم.

بازیکن ذوب‌آهن در مورد وقفه‌ها و تعطیلی‌های لیگ برتر عنوان کرد: متاسفانه برنامه لیگ را طوری تغییر دادند که ما اصلا نمیدانیم باید چه کنیم. یک روز میگویند تعطیل می‌شود و یک روز می‌گویند برگزار می‌شود. اصلا سرمربی نمیداند باید فشار بیاورد یا تمرین سبک بگذارد. واقعا لیگ پویایی خود را از دست داده و از حالت حرفه ای خارج شده است.

وی افزود: ما در بازی قبلی دو بازیکن فیکسمان را به خاطر بازیهای آسیایی نداشتیم و واقعا به تصمیم احترام گذاشتیم و بازی کردیم و خدا را شکر برنده هم شدیم. در عربستان و ژاپن و کره هم فکر میکنم همینطور باشد و بعید میدانم لیگ آنها هم تعطیل بشود.

رضایی در پایان گفت: در پایان جا دارد دوباره از آقای ربیعی و مجموعه ذوب آهن و هواداران تیم تشکر کنم. از هواداران میخواهم تیم را حمایت کنند و مطمئن باشند که ما میتوانیم کارهای بزرگی انجام دهیم.

دیدگاه‌ها