کد خبر : 1968201 | 04 مهر 1402 ساعت 13:53 | 44.4K بازدید | 21 دیدگاه

او اینیگو مارتینز است

فقط یک نفر در بارسلونا خوشحال نیست

اینیگو مارتینز تنها خرید بارسلوناست که در این فصل نتوانسته مطابق انتظارات به میدان برود.

فقط یک نفر در بارسلونا خوشحال نیست

به گزارش "ورزش سه"، اینیگو از اولین بازیکنانی بود که با بارسلونا به توافق رسید هرچند اعلام رسمی انتقال او کمی طول کشید. بارسا باید مشکلات فرپلی مالی را برطرف می کرد و با رفع آن اینیگو مارتینز با قراردادی دو ساله به عنوان بازیکن آزاد به بارسا پیوست. 

او پس از پایان قراردادش با بیلبائو بود که با بارسا وارد مذاکره شد و به رویای قدیمی خود رسید. اینیگو در فصل 20-2019 نیز مورد توجه بارسا بود و تا یک‌قدمی انتقال به این باشگاه نیز رفت.

1921610

ستاره باسکی به دلیل مصدومیت، تمرینات پیش فصل و بازی‌های تور آمریکا را از دست داد. او حتی در جام خوان گامپر نیز بازی نکرد اما در بازی برابر اوساسونا در پامپلونا در دقایق پایانی برای حفظ پیروزی به زمین رفت. او سپس در بازی برابر بتیس نیز دقایقی فرصت بازی پیدا کرد و در 5 بازی دیگر رسمی فصل به میدان نرفته است. 

اینیگو پس از کریستنسن، کنده و آرائوخو، مدافع میانی چهارم بارسا محسوب می شود و هنوز نتوانسته خودش را به ژاوی ثابت کند. انتظار می رود در بازی امشب برابر مایورکا، اینیگو برای اولین بار در ترکیب ثابت بارسلونا به میدان برود. او در مراسم معارفه خود گفته بود آماده است رهبری خط دفاع بارسا را برعهده بگیرد ولی اوضاع فعلا که برایش خوب پیش نرفته است.

دیدگاه‌ها