کد خبر : 1968231 | 04 مهر 1402 ساعت 16:07 | 22.5K بازدید | 6 دیدگاه

طهماسبی: زیبایی‌های ووشو را نشان دادیم؛

حریف منصوریان گفت از تو می‌ترسم!

سرمربی تیم ملی ساندای بانوان به مکالمه جالب حریف پاکستانی با الهه منصوریان اشاره کرد.

حریف منصوریان گفت از تو می‌ترسم!

به گزارش "ورزش سه"، راضیه طهماسبی پس از پیروزی الهه منصوریان مقابل حریف پاکستانی در مسابقات ساندای بازی‌های آسیایی هانگژو و صعود این ملی پوش به مرحله نیمه‌نهایی و مسجل شدن مدال برنزش اظهار کرد: بچه‌ها تا الان بازی‌های خوبی داشتند؛ شهربانو و الهه منصوریان به بهترین شکل در اردوهای تیم ملی آماده شدند. 

او ادامه داد: حریف پاکستانی الهه قبل از بازی به او گفت از تو می‌ترسم و مطمئناً حریف سرسختی برای الهه نبود، اما چون این مسابقه پخش زنده بود دوست داشتیم زیبایی‌های ووشو و ساندا را به مردم ایران نشان دهیم.

سرمربی تیم ملی ساندای بانوان تصریح کرد: مدال برنز بچه‌ها قطعی شده و ان‌شاءالله فردا الهه در نیمه‌نهایی با نماینده اندونزی بازی خواهد کرد و شهربانو منصوریان نیز یک فینال زودرس با حریف چینی‌ دارد. خیلی امیدواریم که هر دو به فینال صعود کنند. 

طهماسبی یادآور شد: این ۲ خواهر (الهه و شهربانو منصوریان) فعل خواستن را صرف کردند و چون مدال طلا را در کلکسیون مدال‌هایشان کم دارند، در این مدت با جان و دل‌ تمرین کردند. حریفان مرحله نیمه‌نهایی را آنالیز کردیم که البته حریف چینی‌ شهربانو اولین بار است به این رقابت‌ها آمده، اما بازی او را هم ضبط کردیم تا آنالیز کنیم. امیدوارم بتوانند از پس حریفان خود بربیایند.

او در پایان با ابراز امیدواری از نتیجه گیری در رقابت های آسیایی عنوان کرد: خیلی تیم خوب و یکدستی داریم و امیدوارم همین تیم بودن کمک کند تا بدرخشیم.

دیدگاه‌ها