کد خبر : 1968362 | 05 مهر 1402 ساعت 01:08 | 26.8K بازدید | 132 دیدگاه

مایورکا 2-2 بارسلونا: صدرنشین به زور نباخت!

بارسلونای صدرنشین در خانه مایورکا به تساوی 2-2 رسید و از شکست گریخت.

مایورکا 2-2 بارسلونا: صدرنشین به زور نباخت!

به گزارش "ورزش سه"، در بازی هفته هفتم لالیگا بارسلونا از ساعت 23 امشب در ورزشگاه خانگی مایورکا به میدان رفت. تیم ژاوی هرناندز برخلاف پیش‌بینی‌ها در این بازی مقابل پرس بالای حریف اشتباه کرد و همین موجب شد تا اولین گل بازی به نام میزبان بازی نوشته شود.

ویدئو: 311893

مارک آندره تراشتگن به اشتباه پاس را به اوریل رومئو نرساند و توپ در اختیار آنتونیو سانچز قرار داد. او پس از ورود به محوطه جریمه با پاس عرضی دروازه بارسا را تهدید کرد که تکل رونالد آرائوخو مانع از گلزنی مهاجمان حریف شد.

1931451

آرائوخو خیلی خوش‌شانس نبود، چراکه توپ دوباره به سانچز رسید و او این بار با ضربه سر توپ را به نزدیک دروازه فرستاد. ضربه ودات موریکی با پای چپ به گوشه دروازه رفت و تراشتگن هم تنها نظاره‌گر این گلزنی بود.

بارسا در این نیمه بازی خوبی به نمایش گذاشت و پس از گلزنی حریف تمام تلاش برای جبران را به کار گرفت تا اینکه در دقیقه 40 رافینیا گل تساوی را به ثمر رساند.

1931450

پس از نفوذ ژوائو کانسلو به سمت محوطه جریمه، توپ او بلوکه شد و رافینیا پس از کنترل آن چند قدم در عرض برداشت تا اینکه با ضربه دقیق پای چپ توپ را دور از دستان دروازه‌بان حریف به گل تبدیل کرد.

بارسا امیدوار بود نیمه اول را با تساوی به پایان برساند که در آخرین لحظات وقت‌های اضافه دوباره گل خورد.

1931452

در دقیقه 3+45 موریکی شروع مجدد بازی از سوی دروازه‌بان را با ضربه سر مستقیم به سمت محوطه جریمه حریف فرستاد که عبدون پراتس پیش از خروج تراشتگن و مهار موقعیت خطرناک، توپ را به کنار دستان او عبور داد و تیمش را برنده به رختکن فرستاد.

در نیمه دوم بارسا تمام تلاشش را برای به تساوی رسیدن دوباره بازی انجام داد. پس از شوت خطرناک ژوائو فلیکس در دقیقه 57 که نزدیک از کنار دروازه به بیرون رفت، بارسا در دقیقه 65 امیدوار به گلزنی بود اما شانس با آن‌ها یار نبود.

پس از به زمین افتادن لامین یامال در محوطه جریمه داور دستور به خطای پنالتی داد. سپس این صحنه مشکوک با VAR بررسی شد که سیستم کمک داور ویدیویی آن را تایید نکرد و داور دستور به ادامه بازی داد.

1931449

یامال که در گرفتن پنالتی ناکام بود، ناامید نشد و تلاش کرد تا در دقیقه 75 بالاخره تیمش را به گل برساند. او پس از حمله به سمت دروازه حریف توپ را به محوطه جریمه فرستاد و رافینیا این توپ به به سمت دروازه فرستاد که فرمین لوپز آن را با ضربه پای راست قطع کرد و تیمش را به گل تساوی رساند.

بازی پس از گل تساوی بارسا با هیجان بیشتری دنبال شد، اما خوش شانس بودند که تراشتگن آن‌ها را نجات داد. او در دقیقه 80 ضربه کایل لارین از زاویه بسته را مهار کرد و دروازه را بسته نگه داشت.

نتیجه این دیدار پس از پایان 7 دقیقه وقت اضافه هم بدون تغییر باقی ماند و در نهایت دو تیم به تساوی 2-2 رسیدند. بارسای صدرنشین 17 امتیازی شد و مایورکا هم با 6 امتیاز به رده پانزدهم رسید.

دیدگاه‌ها