کد خبر : 1968446 | 05 مهر 1402 ساعت 12:06 | 93.4K بازدید | 95 دیدگاه

امان از دو اشتباه فردی

ژاوی مقصران ناکامی بارسا را معرفی کرد

ژاوی در نشست خبری پس از بازی با مایورکا که با تساوی 2-2 همراه بود، دو اشتباه فردی مهلک از بازیکنانش را دلیل اصلی این توقف غیرمنتظره دانست.

ژاوی مقصران ناکامی بارسا را معرفی کرد

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا سرمست از پیروزی به یادماندنی برابر سلتا و شکست رئال در دربی به زمین مایورکا رفته بود تا صدرنشین باقی بماند اما در انتها 2-2 متوقف شد و امروز ممکن است به رتبه دوم یا سوم نیز سقوط کند.

1931620

دو گل مایورکا روی اشتباهات فردی مارک آندره تراشتگن و اوریول رومئو به ثمر رسید. تراشتگن در صحنه گل اول با پاس اشتباه خود در نهایت زمینه‌ساز گلزنی مایورکا شد و روی گل دوم نیز رومئو نتوانست ضربه سر اول را بزند تا بازیکن مایورکا پاس گل بدهد.

ژاوی که عصبانی بود، در نشست خبری پس از بازی گفت: «مشکل این بود که خیلی زود از حریف عقب افتادیم و برنامه‌هایمان به هم ریخت. گلی که روی اشتباه فردی ما به ثمر رسید. سپس وقتی در بهترین شرایط بودیم و باید گل دوم را می‌زدیم، گل دوم را خوردیم. این گل هم روی اشتباه فردی ما بود. چنین اشتباهاتی نباید در یک بازی دو بار تکرار شوند. ما سپس موقعیت‌های خوبی داشتیم که از دست رفتند و برخی از آنها واقعا واضح بودند. دو اشتباه بد داشتیم که سبب شد در طول بازی بیش از اندازه برای زدن گل تساوی نیرو بگذاریم.»

1928045

ژاوی در ادامه گفت: «بازی در کنترل ما بود ولی در بیشتر دقایق سعی داشتیم گل تساوی را بزنیم. پس از گل دوم می‌توانستیم گل سوم را هم بزنیم ولی مقابل دروازه بی دقت بودیم. این اشتباهات باید برطرف شوند و نباید آنها را در بازی‌های بعدی تکرار کنیم.»

ژاوی در مورد دلیل نیمکت نشینی یامال با وجود تاثیرگذاری بالایش گفت: «یامال هنوز بسیار جوان است و درست است که استعدادی تاثیرگذار و متفاوت محسوب می‌شود ولی باید در مورد او محتاط باشیم. مسئولیت بیش از اندازه سپردن به او می‌تواند اثر معکوس داشته باشد و ما چنین استعدادی را زود بسوزانیم.»

دیدگاه‌ها