کد خبر : 1968450 | 05 مهر 1402 ساعت 11:59 | 19.4K بازدید | 13 دیدگاه

حقه بزرگ اینترمیامی: نرسیدن مسی دروغ است!

بن اولسن، سرمربی هوستون دینامو، می‌گوید اطمینان دارد که لیونل مسی در فینال جام یو اس اوپن به میدان خواهد رفت.

حقه بزرگ اینترمیامی: نرسیدن مسی دروغ است!

به گزارش "ورزش سه"، اینترمیامی صبح فردا به وقت ایران باید در دیدار فینال جام یو اس اوپن به مصاف هوستون دینامو برود و امیدوار است که بتواند دومین جام قهرمانی در دو ماه اخیر را بالای سر ببرد. 

آنها در حالی قدم به این دیدار خواهند گذاشت که حضور یا غیبت مسی در این بازی همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و مشخص نیست که آیا او آمادگی لازم برای بازگشت به میدان را پیدا کرده است یا خیر. 

این ستاره آرژانتینی در جریان حضور در اردوی تیم ملی کشورش برای مسابقات انتخابی جام جهانی 2026 مصدوم شد و پس از آن در بازی اینترمیامی برابر تورنتو هم مجبور شد به دلیل مصدومیت زمین بازی را ترک کند. 

1929157

بسیاری از هواداران این تیم نگران هستند که او نتواند در فینال یو اس اوپن به میدان برود اما سرمربی هوستون معتقد است که این بازیکن برای حضور در این بازی آماده است. 

اولسن در این باره به خبرنگاران گفت: «ما تقریبا مطمئن هستیم که او بازی خواهد کرد. خودمان را برای این اتفاق آماده کردیم. سعی کردیم بهترین ترکیب ممکن را برای این بازی انتخاب کنیم و مطمئن هستیم که مسی هم در زمین است، مگر خبر موثق و دقیق دیگری بشنویم. 

هزاران مربی هستند که سعی کرده‌اند او را در زمین متوقف کنند و هزاران مربی به صورت مداوم در انجام این کار شکست خورده‌اند. بنابراین من هم گلوله جادویی برای متوقف کردن مسی در اختیار ندارم اما تمام سعی خودمان را خواهیم کرد تا شرایط را برای او سخت کنیم.»

دیدگاه‌ها