کد خبر : 1968470 | 05 مهر 1402 ساعت 13:15 | 30.3K بازدید | 35 دیدگاه

ادعای عجیب ستاره بایرن: از انتخاب ناگلزمان ناراحتم!

یاشوا کیمیش، ستاره آلمانی، می‌گوید از حضور یولیان ناگلزمان در این تیم هم خوشحال و هم ناراحت است.

ادعای عجیب ستاره بایرن: از انتخاب ناگلزمان ناراحتم!

به گزارش "ورزش سه"، ناگلزمان هفته گذشته رسما به عنوان سرمربی جدید تیم ملی آلمان و جانشین هانسی فلیک از سوی فدراسیون فوتبال این کشور انتخاب شد.

بسیاری از بازیکنان حال حاضر این تیم تجربه کار با این مربی جوان را در زمان حضورش روی نیمکت بایرن مونیخ داشته‌اند و به همین دلیل با سبک کار و بازی او آشنایی کامل دارند. 

نظرات درباره انتخاب او به عنوان سرمربی تیم ملی آلمان تا پایان رقابت‌های جام ملت‌های اروپای 2024 که به میزبانی این کشور هم برگزار خواهد شد بسیار متفاوت است و این تصمیم موافقان و مخالفان زیادی داشته است. 

1835125

حالا کیمیش در گفتگو با روزنامه بیلد اظهارات جالبی را درباره همکاری دوباره با ناگلزمان به فاصله چند ماه از اخراجش از بایرن مونیخ مطرح کرده است. 

این ستاره بایرن در پاسخ به این سوال که آیا از حضور ناگلزمان روی نیمکت آلمان خوشحال است یا خیر گفت: «بله و نه. نه چون وقتی یک مربی اخراج و فرد دیگری جانشین او می‌شود هرگز نشانگر کیفیت و عملکرد خوب ما نیست. 

اما این موضوع ارتباطی به یولیان ندارد. البته که ما همدیگر را می‌شناسیم و روزهای خوبی داشتیم. فکر نمی‌کنم دوران او در بایرن ناموفق بوده باشد. یولیان روند متفاوتی در پیش گرفته بود. شرایط در تیم ملی با باشگاه فرق دارد چون شما دیگر هر روز با هم در زمین نیستید. فکر می‌کنم او عملکرد بسیار خوبی داشته باشد.»

دیدگاه‌ها