کد خبر : 1968481 | 05 مهر 1402 ساعت 14:09 | 20.7K بازدید | 33 دیدگاه

امضای صعود امیدها به یک چهارم؛

گلزنی یاسین پیش از بازگشت به اردوی پرسپولیس

یاسین سلمانی گل دوم تیم امید ایران را در مرحله یک چهارم نهایی به ثمر رساند.

گلزنی یاسین پیش از بازگشت به اردوی پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، مطابق انتظار عنایتی و شاگردانش کار سختی برای از پیش رو برداشتن تایلند نداشتند. آنها در هر نیمه از اشتباه حریف نهایت بهره را بردند و با به ثمر رساندن یک گل، وقتی سوت پایان مسابقه به صدا درآمد، موفق به رقم زدن پیروزی ٢ بر صفر و صعود به جمع ٨ تیم برتر آسیا شدند. 

گل اول این مسابقه روی اشتباه سنگربان تایلند و البته فرصت‌طلبی ارسلان مطهری بازیکن باتجربه تیم امید به دست آمد و در نیمه دوم هم مهدی ممی‌زاده در موقعیت تک به تک تک به سنگربان تیم حریف قرار گرفت و پس از گذر از او موفق به گرفتن پنالتی شد.  

1931679

سلمانی که کاپیتان تیم امید ایران به شمار می‌رود، پشت این ضربه پنالتی ایستاد و با قدرت و شدت قابل توجهی ضربه خود را به سمت راست دروازه‌بان زد؛ سنگربان تایلند اگرچه برای گرفتن ضربه جهت را درست تشخیص داده بود، اما نتوانست به توپ برسد و دومین گل امیدهای ایران رقم خورد.

سلمانی از جمله بازیکنانی به شمار می‌رود که به زودی اردوی تیم امید را برای مصاف پرسپولیس و الدحیل ترک خواهد کرد تا در این مسابقه سرنوشت ساز کمک حال یحیی گل‌محمدی باشد و بی‌شک این گلزنی او را با روحیه بالاتری به اردوی تیمش در قطر راهی خواهند کرد.

1931680

دیدگاه‌ها