کد خبر : 1968482 | 05 مهر 1402 ساعت 14:11 | 21.5K بازدید | 5 دیدگاه

چقدر مصدوم می‌دهیم

سیمئونه: نگرانم، اتلتیکو یک مشکل بزرگ دارد

دیه‌گو سیمئونه از روند رو به رشد مصدومیت‌ها در تیمش ابراز نگرانی کرد.

سیمئونه: نگرانم، اتلتیکو یک مشکل بزرگ دارد

به گزارش "ورزش سه"، دیه‌گو پابلو سیمئونه در آستانه دیدار از اوساسونا پنجشنبه هفته جاری از بحران مصدومیت به عنوان یکی از اصلی ترین مشکلات کنونی تیمش یاد کرد. اتلتیکو پس از پیروزی شیرین برابر رئال در دربی باید به پامپلونا برود.

1929882

سیمئونه در مورد مسئله مصدومیت‌ها گفت: «دیپای را از دست دادیم و این غیرمنتظره بود. او در تمرین آسیب عضلانی دید و امیدوارم زودتر ریکاوری کند. کوریا را هم در دربی از دست دادیم. ما تلاش می کنیم تا بهترین بازیکنانمان را در دسترس داشته باشیم و با بهترین ترکیب برابر رقیب پیچیده و دشواری مانند اوساسونا قرار می گیریم. همه تمرکز من فقط روی همین بازی است.»

سیمئونه ادامه داد: «نگرانم و باید فکری برای این معضل کنیم. فقط با نظر و انتقاد نمی توانیم چیزی را تغییر دهیم. بدیهی است که ما به عنوان کادر مربیگری، بخش پزشکی، بخش تغذیه، بخش روانشناسی، بخش فیزیوتراپی، بخش ریکاوری، و همه ما باید در یک خط باشیم تا مانع رشد و افزایش مصدومیت‌ها شویم.»

1931306

سیمئونه در مورد موراتا گفت: «او برای ما و تیم ملی اسپانیا بازیکنی بسیار مهم است، او شماره 9 است و در خط حمله یک نیروی کلیدی محسوب می شود. عملکرد او همچنان رو به رشد است و نشان داد که سن مانعی در این راه نیست. موراتا خودش را وقف فوتبال و پیشرفت در آن کرده است. البته او هنوز می تواند بهتر از اینها شود. او سلسله مراتب را رعایت می کند و همچنان به ما قدرت بیشتری خواهد داد.»

تاثیر برد در دربی روی تیم: «فضای فوق العاده‌ای در ورزشگاه تجربه کردیم و هر چیزی که به اتلتیکو مادرید اعتبار می داد، در ورزشگاه وجود داشت. ما باید این روحیه را حفظ کنیم، چیزی که در چنین فصل طولانی کمک خواهد کرد تا به ثبات ادامه دهیم. بیایید امیدوار باشیم که فردا تیم با همان روحیه و قدرت بازی کند و بازی را به جایی که می خواهیم ببریم.»

دیدگاه‌ها