کد خبر : 1968548 | 05 مهر 1402 ساعت 19:05 | 18.2K بازدید | 2 دیدگاه

توصیه مربی به مدافع پراشتباه: به زمین برو و آرام باش!

ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی یوونتوس، قبل از فرستادن فدریکو گاتی به زمین مسابقه مقابل لچه، او را آرام کرد تا با روحیه وارد زمین شود.

توصیه مربی به مدافع پراشتباه: به زمین برو و آرام باش!

به گزارش "ورزش سه"، گاتی آخر هفته گذشته در باخت 4-2 یوونتوس مقابل ساسولو یک گل به خودی باورنکردنی و روی پاس عقب اشتباه به دروازه بان به ثمر رساند، آن هم در حالی که یووه در تلاش برای به ثمر رساندن گل تساوی در خانه حریف بود و آن گل در دقایق پایانی آب سردی روی تلاش های لحظه آخری تیم بود و باعث شد بازی برای یووه بسیار تلخ تمام شود. این بازیکن روز سه شنبه مقابل لچه در ترکیب اصلی تیم قرار نگرفت. مدافع ایتالیایی در نیمه دوم به عنوان بازیکن تعویضی به زمین آمد و منابع ایتالیایی گزارش دادند که آلگری قبل از تعویض به مدافع خود گفت: "تو قوی هستی، به زمین برو و آرام باش."

1931825

یوونتوس در نهایت با نتیجه 1-0 مقابل لچه که اولین شکست خود را در این فصل متحمل شد، پیروز شد. یووه اکنون از 6 بازی ابتدایی فصل 13 امتیاز دارد، دو امتیاز کمتر از اینتر صدرنشین که البته یک بازی کمتر دارد.
آلگری پس از باخت یوونتوس مقابل ساسولو در هفته گذشته گفت که گل به خودی گاتی "زشت" بوده است، اگرچه تاثیری در شکست نهایی بیانکونری نداشته است.
بازی بعدی یوونتوس خارج از خانه و مقابل آتلانتا خواهد بود.

دیدگاه‌ها