کد خبر : 1968574 | 06 مهر 1402 ساعت 10:54 | 57.4K بازدید | 47 دیدگاه

چهارمین کلین‌شیت متوالی کاپیتان ایران در هانگژو

رکورد بین‌المللی سیدحسین در تورنمنت آسیایی

سید حسین حسینی همچنان بدون گل خورده به کار خود در بازی‌های آسیایی هانگژو ادامه می‌دهد.

رکورد بین‌المللی سیدحسین در تورنمنت آسیایی

به گزارش "ورزش سه"، کاپیتان تیم ایران بعد از بسته نگه‌داشتن دروازه تیمش در دور گروهی  بازی‌های آسیایی، چهارمین مسابقه متوالی را هم با کلین شیت پشت‌سر گذاشت تا یک رکورد ویژه را به ثبت برساند.

سید حسین حسینی که در گذشته و در ترکیب استقلال ثابت کرده تبحر خاصی در بسته نگه‌داشتن دروازه دارد، حالا با پیراهن ایران در شرق دور این توانایی خود را به نمایش گذاشته است. او روز چهارشنبه در بازی مرحله یک هشتم نهایی مقابل تایلند چهارمین کلین شیت متوالی را ثبت کرد تا همچنان بدون گل خورده در تورنومنت باقی بماند.

1931877

با تجربه‌ترین بازیکن تیم رضا عنایتی در جریان دیدار با تایلند عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشت و چند عکس‌العمل مناسب برای نجات دروازه ایران نشان داد. او در دو صحنه اشتباه مدافعان تیم ایران را هم پوشش داد تا تجربه بین‌المللی‌اش بیشتر به چشم بیاید.

حالا که تیم ایران با درخشش سید حسین حسینی به جمع هشت تیم برتر مسابقات آسیایی راه پیدا کرده، رضا عنایتی هم بیشتر روی تجربه و توانایی‌های فنی کاپیتان و دروازه‌بان شماره یک تیمش در راه رسیدن به فینال حساب می‌کند؛ خصوصا این که ممکن است در بازی‌های بعدی کار به ضربات پنالتی بکشد و نقش حسینی بیشتر به چشم بیاید.

دیدگاه‌ها